Japp, frĂ„n en 116234 pĂ„ en 16710.Ăr det superjubilee du satt pĂ„ en 5-siffror gmt?
/B
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Japp, frĂ„n en 116234 pĂ„ en 16710.Ăr det superjubilee du satt pĂ„ en 5-siffror gmt?
Kan det inte vara viss variation mellan olika klockor i och med att det Àr en sten och inte nÄgot maskinframstÀllt? Kanske finns en mörkare dÀr ute nÄn stans.Var inne pÄ LW igÄr och kollade in den nya vitgulds GMT med meteorittavlan. Trodde tavlan skulle vara lite mera iögonfallande, den var lite för ljus tyckte jag. Hade gÀrna sett att den varit lite mörkare. Visst var den snygg men jag blev nog ÀndÄ lite besviken pÄ att tavlan inte var sÄ stor aha upplevelse.
SÄ Àr det, tycker jag sett bilder pÄ nÄgon mörkare eller sÄ Àr det bara sÄ pÄ bild. SvÄrt nog att fÄ en till listpris, sÄ det blir nog att köpa det som man fÄr chans till.Kan det inte vara viss variation mellan olika klockor i och med att det Àr en sten och inte nÄgot maskinframstÀllt? Kanske finns en mörkare dÀr ute nÄn stans.
Tror alla dom tavlorna Àr framstÀllda frÄn samma meteor.. SÄ tror det ska vara samma nyans men olika mönstringKan det inte vara viss variation mellan olika klockor i och med att det Àr en sten och inte nÄgot maskinframstÀllt? Kanske finns en mörkare dÀr ute nÄn stans.
Fast det Àr vÀl ingen som kallar det sÄ lÀngre?För att vara trÄksafir som hatarna kallar dessa för, sÄ tycker jag ÀndÄ att denna 16760 Àr vÀldigt trevlig!
NÀ precis. Det var för fem Är sedan nÀr alla skulle ha plexi och mÄlade index.Fast det Àr vÀl ingen som kallar det sÄ lÀngre?
Jubbe pÄ.
Fel trÄdMot Tyskland för att inhandla alkohol till semestern!
Hahaha fan med... va helt sÀker.Fel trÄd
Det Àr det inte.
Person A annonserar för 115k, fÄr sÄlt för 95k och sÀtter den som avslutad.
Person B/C/D blir upphetsade och lĂ€gger ut sina polerade GMTâs för 120k och vips sĂ„ har vi ett âmarknadsprisâ.
Det Àr vÀl sÄ det sett ut senaste Ären.
SÄ din frÄga antyder ju att du levt under en sten senaste tiden. Eller kan det vara sÄ att du redan visste detta men gillar att provocera folk?
Det vore ju isÄfall rÀtt... oskönt
Hittar inte det du syftar pÄ, men dÀremot flera för runt 100k för ett litet tag sen.Det Àr det inte.
Person A annonserar för 115k, fÄr sÄlt för 95k och sÀtter den som avslutad.
Person B/C/D blir upphetsade och lĂ€gger ut sina polerade GMTâs för 120k och vips sĂ„ har vi ett âmarknadsprisâ.
Det Àr vÀl sÄ det sett ut senaste Ären.
SÄ din frÄga antyder ju att du levt under en sten senaste tiden. Eller kan det vara sÄ att du redan visste detta men gillar att provocera folk?
Det vore ju isÄfall rÀtt... oskönt
Folk ska ju lÀgga till 30% mer Àn den senaste sÄlda objekt.
Alltid intressant att diskutera prislÀget. Inte sÄ provocerande tycker jag.
Hittar inte det du syftar pÄ, men dÀremot flera för runt 100k för ett litet tag sen.
Det du skriver om har ju inget att göra med denna 16710.Syftat kanske mer pÄ sjÀlva anvÀndaren, som Äterkommande kommer med liknande kommentarer, Àn sjÀlva diskussionen.
Du tycker inte sjÀlv att du antytt liknande i andra trÄdar? För att vara tydlig sÄ förstÄr jag, som inte ens kÀnner dig, att du Àr otroligt trött pÄ prislÀget, marknaden och köparna av nyare stÄlrolex.
Men det behöver inte uttryckas i varje trÄd hela tiden. 80% av forumet ser att saker Àr skit och dÀrför kommer de inte sÀljas
Det du skriver om har ju inget att göra med denna 16710.
OkejInte om sjÀlva klockan, men om din kommentar.
Du vet mycket vÀl om att den inte bör gÄ för 115k.
Redan dÀr Àr din frÄga en antydan till annat.
Och i min mening sÄ Àr det en provokation mot sÀljaren och hans prissÀttning. Vilket jag sedan förtydligar, inte Àr nÄgot nytt frÄn din sida.
Dom verkar ligga runt 100 om nu nÄgon slÀnger ut en för 115 sÄ Àr det kanske inte sÄ mycket att skriva hem om.Inte om sjÀlva klockan, men om din kommentar.
Du vet mycket vÀl om att den inte bör gÄ för 115k.
Redan dÀr Àr din frÄga en antydan till annat.
Och i min mening sÄ Àr det en provokation mot sÀljaren och hans prissÀttning. Vilket jag sedan förtydligar, inte Àr nÄgot nytt frÄn din sida.
HÄller med om det, la ut min 16710 för 100k och den var sÄld inom 5 minuter sÄ jag hade nog kunnat begÀra ett högre pris för denDom verkar ligga runt 100 om nu nÄgon slÀnger ut en för 115 sÄ Àr det kanske inte sÄ mycket att skriva hem om.
MÀrkligt hur det kan vara. FÄtt en hel del dÀcksparkare pÄ den hÀr men inte sÄ mÄnga bud. Om din flög ivÀg för 100 borde denna flyga ivÀg för 109 kan man tycka. Inte varje dag man fÄr tag i en fin 16750 med matt tavlaHÄller med om det, la ut min 16710 för 100k och den var sÄld inom 5 minuter sÄ jag hade nog kunnat begÀra ett högre pris för den
Folk köper inte sÄnt dÀr lÀngre. Upplevs osÀkrare.MÀrkligt hur det kan vara. FÄtt en hel del dÀcksparkare pÄ den hÀr men inte sÄ mÄnga bud. Om din flög ivÀg för 100 borde denna flyga ivÀg för 109 kan man tycka. Inte varje dag man fÄr tag i en fin 16750 med matt tavla
MÀrkligt hur det kan vara. FÄtt en hel del dÀcksparkare pÄ den hÀr men inte sÄ mÄnga bud. Om din flög ivÀg för 100 borde denna flyga ivÀg för 109 kan man tycka. Inte varje dag man fÄr tag i en fin 16750 med matt tavla