Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte speciellt förtjust i annat Àn lÀnk till GMT men ditt svarta rubber med grön rand matchar klockan mycket fintKÀnde för ett lÀnkbyte igÄr kvÀll, nu kör vi Rubber B nÄgra mÄnader!!!![]()
Snyggt! Funderar pÄ ett till min ocksÄKÀnde för ett lÀnkbyte igÄr kvÀll, nu kör vi Rubber B nÄgra mÄnader!!!![]()
Alla med rolex GMt Coke eller Pepsi. Har ni nÄgra tips pÄ natoband eller lÀder som ni tycker matchar snyggt?
Bifoga mer Àn gÀrna bilder![]()
Du mÄste inneha Sverige finaste GMT, jag Àr ingen vintage nörd men detta Àr magical stuff!
SnÀllt sagt. Jag tycker iaf om den.Du mÄste inneha Sverige finaste GMT, jag Àr ingen vintage nörd men detta Àr magical stuff!
Snyggt, fett med ett grövre lÀderband. Tror att den gör sig extra bra med tanke pÄ din fina tavla![]()
Horween cordovan passar bra.![]()
Bandet Àr vÀldigt tunt.Snyggt, fett med ett grövre lÀderband. Tror att den gör sig extra bra med tanke pÄ din tavla![]()
Beror ju pÄ klockan. Tycker alla moderna varianter Àr helkass pÄ lÀder.Alla med rolex GMt Coke eller Pepsi. Har ni nÄgra tips pÄ natoband eller lÀder som ni tycker matchar snyggt?
DĂ„ligt formulerat av mig. TĂ€nker pĂ„ att just hĂ€stlĂ€der Ă€r vĂ€ldigt slitstarkt och ger en grövre âlookâ Ă€ven om bandet Ă€r tunt.Bandet Ă€r vĂ€ldigt tunt.![]()
ja, jag hÄller med. Vill tro att nÄgon dÀrute lyckas med lÀdret ÀndÄ hahaBeror ju pÄ klockan. Tycker alla moderna varianter Àr helkass pÄ lÀder.
Ăvermatchat och obra i min bok.ja, jag hĂ„ller med. Vill tro att nĂ„gon dĂ€rute lyckas med lĂ€dret Ă€ndĂ„ haha
Hittade lite inspirationsbilder pÄ naton som ger mig bra vibbar.![]()
![]()
![]()
Jag hÀvdar att det Àr stort omöjligt. Den ska bÀras pÄ lÀnk och inget annat.ja, jag hÄller med. Vill tro att nÄgon dÀrute lyckas med lÀdret ÀndÄ haha
Hittade lite inspirationsbilder pÄ naton som ger mig bra vibbar.![]()
![]()
![]()
Nej126710 - kan man byta bezel mellan pepsi/batman?
Alla med rolex GMt Coke eller Pepsi. Har ni nÄgra tips pÄ natoband eller lÀder som ni tycker matchar snyggt?
Gillar starkt gummit pÄ den med svart insert. KÀnns enklare att matcha med den enkelfÀrgade
Ja men funkar till annat ossÄ.Gillar starkt gummit pÄ den med svart insert. KÀnns enklare att matcha med den enkelfÀrgade![]()