Mycket diskretare Àn vad jag trodde den skulle vara, funkar nog till det mesta.
Diskret Àr kanske inte ordet jag skulle anvÀnda för att beskriva den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mycket diskretare Àn vad jag trodde den skulle vara, funkar nog till det mesta.
Diskret Àr kanske inte ordet jag skulle anvÀnda för att beskriva den![]()
Stabilt att rocka dubbla bezels. Antar att du kör sÄ för att inte riskera att sabba serif-insertet?Nu kör vi coke ett tag..
![]()
![]()
Smart, tÀnkte inte ens pÄ det. Vad kostar en bezel att köpa löst? Hade varit sjukt smidigt att ha en till varje insertStabilt att rocka dubbla bezels. Antar att du kör sÄ för att inte riskera att sabba serif-insertet?
Verkligen ingen dum idé. Har sjÀlv övervÀgt att bestÀlla ytterligare en för att slippa onödigt slitage, men har ej kommit till skott ÀnnuSmart, tÀnkte inte ens pÄ det. Vad kostar en bezel att köpa löst? Hade varit sjukt smidigt att ha en till varje insert![]()
Verkligen ingen dum idé. Har sjÀlv övervÀgt att bestÀlla ytterligare en för att slippa onödigt slitage, men har ej kommit till skott Ànnu![]()
Tack, jag ska helt klart hÄlla ögonen öppna. Kanske gÄr att hitta begagnadePröjsade 2700:- i samband med service. DÄ ingick valfritt insert men detta lÀr ju bytas mot serif om tillfÀlle gesvet ej vad dem ligger pÄ löst
@hejsam
Tack, jag ska helt klart hÄlla ögonen öppna. Kanske gÄr att hitta begagnade
KÀnner du nÄgon skillnad pÄ den nya bezeln och orignal?
Tja, föredrar personligen lÀnk framför allt annat men sÄ illa Àr vÀl inte ditt lÀder? Tycker det matchar det rödbruna pÄ insertet braVad sÀger vi om detta band som jag införskaffat? Jag sÀger typ nej.
![]()
![]()
Tja, föredrar personligen lÀnk framför allt annat men sÄ illa Àr vÀl inte ditt lÀder? Tycker det matchar det rödbruna pÄ insertet bra![]()
Galet fult.Vad sÀger vi om detta band som jag införskaffat? Jag sÀger typ nej.
![]()
![]()
Vad sÀger vi om detta band som jag införskaffat? Jag sÀger typ nej.
![]()
![]()
En bra Fredag helt enkelt!
![]()
En bra Fredag helt enkelt!
![]()
Fin klocka. SvÄrt att se bandet?
Ojojoj sÄ vacker