HÀrligt! Den Àr frÄn -83För min del Àr det helt ok, ser gÀrna mer av denna! Vilket Är Àr den frÄn, tÀnker pÄ den fina lume-patinan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÀrligt! Den Àr frÄn -83För min del Àr det helt ok, ser gÀrna mer av denna! Vilket Är Àr den frÄn, tÀnker pÄ den fina lume-patinan?
Mmm, tritiumBörjar gulna
Mmm lÄngsamt lever man pÄ hoppet att de ska bli gulaBörjar gulna
Du fÄr gÀrna lÀgga upp fler bilderNi fÄr ursÀkta spam men mÄste bara lÀgga upp en till
VÀldigt lÄngsamt, suttit och glott pÄ urtavlan sen 1992, det tar tid.Mmm lÄngsamt lever man pÄ hoppet att de ska bli gula
Otroligt fin! Ăr det 1675 eller 16750?Trevlig helg alla GMT vĂ€nner
Tack Det Ă€r en 1675 frĂ„n 1978, vet du hur man ser skillnaden pĂ„ en 1675 och en 16750?Otroligt fin! Ăr det 1675 eller 16750?
VÀntar med spÀnning pÄ svarTack Det Àr en 1675 frÄn 1978, vet du hur man ser skillnaden pÄ en 1675 och en 16750?
Hint. Kolla hur visarna sitter fast.VÀntar med spÀnning pÄ svar
"Krom" fÀrg dÀr visarna sitter fast?Hint. Kolla hur visarna sitter fast.
Ordningen pÄ hur de sitter."Krom" fÀrg dÀr visarna sitter fast?
Hahaha. hÀftigt nu har jag lÀrt mig nÄgot nytt. Tack och trevlig helgOrdningen pÄ hur de sitter.
Visste faktiskt inte! Men sĂ„g senare kommentar En 16750 har stĂ„tt pĂ„ agendan att skaffa men kanske âlika gĂ€rnaâ kan övervĂ€ga 1675. Haft en 16700 tidigare men önskar mer charmTack Det Ă€r en 1675 frĂ„n 1978, vet du hur man ser skillnaden pĂ„ en 1675 och en 16750?
Man lĂ€r sig alltid nĂ„gonting nytt GMT visaren pĂ„ en 1675 sitter lĂ€ngst ned och pĂ„ en 16750 sĂ„ sitter timvisaren lĂ€ngst ned. HĂ€r finns en liten lathund för GMT som kanske kan vara bra att kĂ€nna till: http://www.gmtmasterhistory.com/index.htmlVisste faktiskt inte! Men sĂ„g senare kommentar En 16750 har stĂ„tt pĂ„ agendan att skaffa men kanske âlika gĂ€rnaâ kan övervĂ€ga 1675. Haft en 16700 tidigare men önskar mer charm
Tack! Dom matta tavlorna Àr sÄ jÀkla fina!Man lÀr sig alltid nÄgonting nytt GMT visaren pÄ en 1675 sitter lÀngst ned och pÄ en 16750 sÄ sitter timvisaren lÀngst ned. HÀr finns en liten lathund för GMT som kanske kan vara bra att kÀnna till: http://www.gmtmasterhistory.com/index.html
Man lÀr sig alltid nÄgonting nytt GMT visaren pÄ en 1675 sitter lÀngst ned och pÄ en 16750 sÄ sitter timvisaren lÀngst ned. HÀr finns en liten lathund för GMT som kanske kan vara bra att kÀnna till: http://www.gmtmasterhistory.com/index.html
Om du avser mitt insert sÄ Àr det vÀl inte blekt alls, eller i alla fall knappt nÄgot? Referenser from 116710 har ju ett keramiskt insert till skillnad frÄn stÄl pÄ tidigare referenser (ok, bakelit pÄ tidiga 6542) sÄ det lÀr vÀl inte blekna alls vad jag kan troBleknar bezelen sÄdÀr fint Àven pÄ nyare utgÄvor typ ref 126710BlRO?
Tack! jag lÀr mig jÀttemycket pÄ KS forumet. Hoppas Àga en Pepsi 16710 en vacker dagOm du avser mitt insert sÄ Àr det vÀl inte blekt alls, eller i alla fall knappt nÄgot? Referenser from 116710 har ju ett keramiskt insert till skillnad frÄn stÄl pÄ tidigare referenser (ok, bakelit pÄ tidiga 6542) sÄ det lÀr vÀl inte blekna alls vad jag kan tro
Ăven lakrits insert och oyster gĂ„r bra tycker jagFunkar bra med jubilee och lakrits insert pĂ„ min 1675 ser jag nĂ€r jag gĂ„r igenom mitt fotoalbum PĂ„ den hĂ€r bilden syns det bra att GMT visaren sitter lĂ€ngst ned mot tavlan
Ruskigt snyggt med jubilee pÄ gamla GMT. FÄr nog försöka hitta ett till min med..Funkar bra med jubilee och lakrits insert pÄ min 1675 ser jag nÀr jag gÄr igenom mitt fotoalbum PÄ den hÀr bilden syns det bra att GMT visaren sitter lÀngst ned mot tavlan
Jag hÄller med dig Pepsi och jubilee passar ocksÄ bra ihop, inte enbart pÄ gamla GMT, hÀr en bild pÄ min 1675 och min gamla 16710. BÄda med pepsi insert och jubilee lÀnkRuskigt snyggt med jubilee pÄ gamla GMT. FÄr nog försöka hitta ett till min med..
Jösses sÄ snyggt!Jag hÄller med dig Pepsi och jubilee passar ocksÄ bra ihop, inte enbart pÄ gamla GMT, hÀr en bild pÄ min 1675 och min gamla 16710. BÄda med pepsi insert och jubilee lÀnk