Kört Speedy ett par dagar nu (och sÄ var det ju Speedy Tuesday igÄr...) men nu nÀr det Àr sÄ fint vÄrvÀder ute sÄ passar Gmt med pepsi insert bÀttre tycker jag, klart somrigare
Man blir varm inombords nÀr man ser den duon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kört Speedy ett par dagar nu (och sÄ var det ju Speedy Tuesday igÄr...) men nu nÀr det Àr sÄ fint vÄrvÀder ute sÄ passar Gmt med pepsi insert bÀttre tycker jag, klart somrigare
Mums, grym duo. TvÄ astronautklockor, vilket inte alla kÀnner till.Kört Speedy ett par dagar nu (och sÄ var det ju Speedy Tuesday igÄr...) men nu nÀr det Àr sÄ fint vÄrvÀder ute sÄ passar Gmt med pepsi insert bÀttre tycker jag, klart somrigare
Tack Ja, nÀr du sÀger det sÄ, tÀnkte inte faktiskt pÄ det men det hÀr helt korrekt. Hittade bl.a. den hÀr bilden pÄ Jack Swigert Apollo XIIIMums, grym duo. TvÄ astronautklockor, vilket inte alla kÀnner till.
Alltid jubilee! NÀr det gÄr... AlltidIntressant att du tar upp det.
Jag har kört jubbe i ett bra tag nu, slÀngde pÄ oyster i helgen, kÀndes sÄdÀr. Lutar Ät att jag byter tillbaka rÀtt omgÄende.
Vad tycker panelen, jubbe eller oyster?
Mitt bidrag â€
Leker med kamera og stativ, fordi jeg kjeder meg!!!!!
Ops. Sorry.Fin bilder, men kanske inte helt rÀtt klocka.
Riktigt fin den!
Som jag sneglat i detta forum, funderat, Ă€ndrat mig och tvivlat. Men efter nĂ„gra dagar efter köp kĂ€nns det hur sjĂ€lvklart som helst. Ăntligen den första Rolexen hemma och det blev en GMT II
Edit: aldrig tvivlat pÄ Rolex bara modellen
Ănskar er all en hur bra pĂ„sk som helst
VÀlkommen in i vÀrmen och dessutom med en riktigt bra klocka! Ha nu en bra pÄsk och försök slita blicken frÄn handleden emellanÄt!
Ja dÄ, det Àr samma infÀstning. Det Àr vÀl claspen som skiljer nÄgot.HallÄ,
Har en rolex 16610 med oysterlÀnk och tÀnkte kolla bland GMT-kunniga om ni vet om min oysterlÀnk passar pÄ 5-siffriga GMT-modeller?
De bÄda Àr ju 20 mm breda men tÀnker att passformen pÄ "djupet" kan vara annorlunda? Tacksam för svar. Ha det gott!
Precis, dykarspÀnnet Àr vÀl lite större. Men huvudsaken att ÀndlÀnkarna passar mot boetten. Tack för svaret!Ja dÄ, det Àr samma infÀstning. Det Àr vÀl claspen som skiljer nÄgot.