• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Blev helt klart lite festligare nÀr jag bytte till lakrits insert pÄ min 16710;a.

FrÄn vÀnster; 16710, 16760 samt en 16750.
1828B970-61BC-4E0E-BA7A-9FE9EFCBE224.jpeg

8ACC1B3E-7FD9-4EC9-B520-DEB8C8103646.jpeg

Senast Àndrad:
Det hÀr Àr vÀl ett bra pris? KÀnns som att folk försökte fÄ en bra bit över 100 nyss, nÀr de slutade produceras. Relativt gammal men nyservad.

https://klocksnack.se/threads/rolex-gmt-master-ii-116710ln-88k.127403/
Samt watch only och polerad. SÄ jag vet inte riktigt hur bra pris det faktiskt Àr?! SÀger inte att det inte Àr ett bra pris. Men hade den varit fullset samt opolerad hade den sÀkerligen redan gÄtt

Blev helt klart lite festligare nÀr jag bytte till lakrits insert pÄ min 16710;a.

1828B970-61BC-4E0E-BA7A-9FE9EFCBE224.jpeg

8ACC1B3E-7FD9-4EC9-B520-DEB8C8103646.jpeg
Otroligt avis pÄ din fina samling mÄste jag sÀga! Och framför allt fÀr att du VERKLIGEN vÄgar anvÀnda dina klockor.
JÀmförbart med han, Dansken, Kristian Haagen. Hans nautilus klockor ser fan it som om ham anvÀnt dem som markör nÀr han hoppat hage med barnen;)

Skönt med en instÀllning dÀr allt ska anvÀndas och inte vara nÄn form av överbeskyddat investeringsobjekt.

Hej!
Har en frÄga gÀllande serienummer som nÄgon kanske kan hjÀlpa mig med! Min GMT har serienummer 736**** vilket jag trodde var frÄn -83. Hade inne klockan och fick den vÀrderad hÀromdagen och dÄ sa urmakaren att klockan Àr frÄn -82. Spelar egentligen inte roll för min del utan Àr mest nyfiken pÄ vilket som stÀmmer. Hittat lite olika listor pÄ nÀtet som verkar sÀga lite olika.. NÄgon som har koll och kan hjÀlpa mig?:)

HĂ€rligt skarp! Gillar den grova borstningen.

Tackar! SÀger inte emot dig, Àr tÀmligen sÀker att den Àr opolerad, jag Àr tredje Àgaren första Àgaren var pilot, andra Àgaren var en ung snubbe som hade den i nÄgon mÄnad. Enligt han, sÄ berÀttade piloten att den ej blivit polerad vid senaste servicen.

MoĆŒe tym mogę razem wkleić zdjęcie.
upload_2020-5-20_19-58-11.png
Snygg klocka men vafan, polska?? Inte för att vara den som Ă€r den men tror majoriteten pĂ„ det hĂ€r forumet skulle föredra om du skrev pĂ„ svenska. Åtminstone undertecknad. Dina tvĂ„ första inlĂ€gg skrev du ju pĂ„ svenska?!? Glömde du bort det svenska sprĂ„ket 18:44 igĂ„r eller?? Återigen, snygg dinka men jag fattar nada av vad du skrev

Snygg klocka men vafan, polska?? Inte för att vara den som Ă€r den men tror majoriteten pĂ„ det hĂ€r forumet skulle föredra om du skrev pĂ„ svenska. Åtminstone undertecknad. Dina tvĂ„ första inlĂ€gg skrev du ju pĂ„ svenska?!? Glömde du bort det svenska sprĂ„ket 18:44 igĂ„r eller?? Återigen, snygg dinka men jag fattar nada av vad du skrev
Ledsen, jag har redan förbÀttrats.

Tillbaka
Topp