Dr Ford
Basic
En begagnad i bra skick inkl alla tillbehör.Alla dina frÄgor besvaras med: det beror pÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En begagnad i bra skick inkl alla tillbehör.Alla dina frÄgor besvaras med: det beror pÄ
Kollar du hÀr pÄ KS sÄ har dom gÄtt för 75-79 sÄ som du beskriver det.En begagnad i bra skick inkl alla tillbehör.
Tack.Kollar du hÀr pÄ KS sÄ har dom gÄtt för 75-79 sÄ som du beskriver det.
NÀra nypris alltsÄ.
Det hÀr var ju en "smakfull"mod
En mer seriös frÄga, nÄgon som vet vad en bezel kostar till 16710? Börjar tröttna pÄ insertbyte som inte gÄr lika smidigt lÀngre.
![]()
Hur lÄng vÀntetid hade du?HÀmtade ut en ny Batman idag. VÀldigt trevlig och fin klocka. Definitivt en keeper, Àr otroligt nöjd med den.
Bilder Àr trevligt!HÀmtade ut en ny Batman idag. VÀldigt trevlig och fin klocka. Definitivt en keeper, Àr otroligt nöjd med den.
TvÄ veckor. Köpte den via en grÄhandlare i Stockholm. à terkommer om handlaren nÀr jag fÄtt de sista grejorna. VÀntar pÄ taggen och manualen annars fullset med plasten kvar. Blev riktigt bra pris oxÄ.Hur lÄng vÀntetid hade du?
MÄste vÀnta med lite kort tills i morgon nÀr ljuset Àr bÀttre. Har bara mobilkamera och det hann bli mörkt innan jag kom hem idag.Bilder Àr trevligt!![]()
Grattis! BÄde BLNR och LN Àr grymmisarFirade köpet med lite vin.![]()
Kan man fÄ veta vem sÄ man slipper stÄ i kö ett ÄrTvÄ veckor. Köpte den via en grÄhandlare i Stockholm. à terkommer om handlaren nÀr jag fÄtt de sista grejorna. VÀntar pÄ taggen och manualen annars fullset med plasten kvar. Blev riktigt bra pris oxÄ.
MÄste vÀnta med lite kort tills i morgon nÀr ljuset Àr bÀttre. Har bara mobilkamera och det hann bli mörkt innan jag kom hem idag.
LÀnken Àr vÀl inte helt kosher (enligt beskrivningen pÄ Kaplans)? Isf kÀnns vÀl priset okej, kanske nÀstan i högsta laget.Den hÀr 16710:an sÄldes pÄ Kaplans i helgen för 42,000kr (+20% provision = 50,400kr). Kanske av nÄgon pÄ KS?
Var sugen, men la aldrig nÄgot bud dÄ jag tyckte det var svÄrt att avgöra skicket pÄ endast de bilder som var online (hade inte möjlighet att gÄ dit fysiskt). NÄgon som har en Äsikt om det blev ett bra och rÀttvist pris? KÀnns ganska billigt tycker jag..
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3275/vara/1372241
Jo visserligen... Men i övrigt verkar caset inte överpolerat, bezeln fint fejdad..LÀnken Àr vÀl inte helt kosher (enligt beskrivningen pÄ Kaplans)? Isf kÀnns vÀl priset okej, kanske nÀstan i högsta laget.
Fick följa med en svÀng norrut
![]()
Absolut - det Àr dÀrför jag tycker att 50k Àr okej. Det saknas bÄde box och papper. Skulle jag vara helt off gÀllande priset blir jag bara glad - sitter sjÀlv pÄ en fin och opolerad 16710 frÄn 2002, med rÀtt lÀnkJo visserligen... Men i övrigt verkar caset inte överpolerat, bezeln fint fejdad..
SpetsbergenWow, hÀrlig bild! Vart har du tagit den?
TyvÀrr inteHÀftigt!
Fick du se nÄgon isbjörn?![]()
Jag lyckades med ett gummiklÀtt handtag. Man borde köpa en bezel till.Fan ocksÄ, har lyckats trycka till coket lite sÄ det Àr svÄrt att fÄ in den pÄ bezeln igen. Profilen Àr plattare Àn pepsit.
NÄgon som har tips pÄ teknik för att fÄ dit den? Ser sÄ lÀtt ut pÄ youtubefilmer.
![]()
![]()
https://www.ultimatewatches.se/Kan man fÄ veta vem sÄ man slipper stÄ i kö ett Är
Tack för det!
Inte bÀttre med sunny side up?KÀnns inte som vÀdret Àr tillrÀckligt bra för pepsi. Irriterande att man sliter manschett sÄ snabbt. Pepsit upphÀngt i vÀntan pÄ nÄgra mÄnaders sol...
![]()
![]()
Kanske, men tÀnkte att taket kunde skugga mer dÀr. Tror inte det blir nÄgon effekt men man kan ju prova.Inte bÀttre med sunny side up?![]()