Kom i morse . Tack!Nyinköpt? Den dÀr ser riktigt fin ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kom i morse . Tack!Nyinköpt? Den dÀr ser riktigt fin ut
Har aldrig vÄga mig pÄ att byta inlÀggFörjÀvla bra med svart insert
LÀskigt men man lÀr sigHar aldrig vÄga mig pÄ att byta inlÀgg
Trevligt. Visst Àr den bra?Hej, helt ny pÄ det hÀr med klockor men har numera en sÄn hÀr skönhet. Ville bara titt förbi och sÀga hej. Kommer följa trÄden och sÀkert flika in med nÄgon dum frÄga dÄ och dÄ.
Ja! DÄ detta Àr min första riktiga klocka har jag inte sÄ mycket att jÀmföra med. Men den sitter bra, och jag Àr imponerad över hur den bÄde kan se sportig ut samtidigt som den funkar ok med kavaj. Den Àr inte pÄ nÄgot sÀtt trÄkig men blir samtidigt inte heller för mycket. Bra balans!Trevligt. Visst Àr den bra?
Blir nog inte bÀttre Àn sÄEn GMT helt i min smak. Partisk? Ja, kanske lite
Slank in hos en AD idag i ett Àrende. SÄg den hÀr skönheten som jag inte kunde hÄlla mig ifrÄn att klÀmma pÄ lite Den Àr sÄ lÀcker, skulle gÀrna vilja ha en
Ok, en 1675/8 skulle jag ju givetvis mycket gÀrna vilja ha, skulle vara ett fint komplement till min 1675/0 och min 1675/3 Men dÄ ska det vara en med brun tavla, tritium visare, skarpt case och original lÀnk (gÀrna nitad). Men dÄ tror jag inte 414k rÀcker speciellt lÄngt... 414k Àr ju dessutom priset för en direkt frÄn AD, snabb koll pÄ C24 gav att oanvÀnda kan fÄs för ca 380k.Fin men, hÀr kommer klassikern, för 414k kan man hitta en roligare klocka.
Om man nu mÄste ha en helgulds GMT, vilket man förmodligen mÄste sÄ Àr vÀl valfri 4/5 siffrigt ex roligare, typ nedan (- servicetavlan)?
Jag Àr kÀr!Ser att det Àr ett tag sedan nÄgon postade i trÄden vilket jag tycker Àr trÄkigt och ska Àndra pÄ nu DÄ det Àr fredag sÄ kÀnns det motiverat med Ätminstone lite guld pÄ handleden, 1675/3 frÄn 1972 gÀller idag
Tack, det Àr jag ocksÄ, tycker att root-beer Àr vÀldigt trevligaJag Àr kÀr!
Understatement of the year!Tack, det Àr jag ocksÄ, tycker att root-beer Àr vÀldigt trevliga
Den ser fin ut @Compiss Coolt med coke-insert ocksÄ, ett sÄnt har jag aldrig haftInte ofta jag anvÀnder GMT men ibland sker det
Inte som @Hasse Varg s gmt men Àndock ett jÀkligt bra ex.
Ăven snygg pĂ„ pepsi.Den ser fin ut @Compiss Coolt med coke-insert ocksĂ„, ett sĂ„nt har jag aldrig haft
MkIII ska tydligen kommit under 2020 och det blÄa fÀltet drar mera mot marinblÄtt...Detta med mark 1, 2 eller 3 - fattar att mark 1 var lite lila snarare Àn blÄ. Men vad Àr mark 3? Och vilken Àr min?