RookieAlex
Basic
Haha, pudlade han som hade fel dÄ?
Efter lite snack med kollegan slutade det med âJa, jag fĂ„r nog kolla igenom det sen.â
SÄ nja, kÀndes inte som att han Àr en som pudlar....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha, pudlade han som hade fel dÄ?
Efter lite snack med kollegan slutade det med âJa, jag fĂ„r nog kolla igenom det sen.â
SÄ nja, kÀndes inte som att han Àr en som pudlar....
Fick du behÄlla din gamla insert?Slutet gott allting gott. KÀnns som man har en helt ny klocka!
Yes. Hade varit och lÀst pÄ nÄgot brittiskt forum dÀr det hade förekommit, men de va inga problem och bör inte va det heller visserligen.Fick du behÄlla din gamla insert?
Fint exemplar!......
Jo jag vet 3Är har gÄtt sedan jag satte upp mig pÄ en Batman men med lite tur sÄ kommer det en om ett ÄrVar inne pÄ Bergströms Gbg i veckan och de tog inte emot intresseanmÀlningar överhuvudtaget. Kötiden lÄg pÄ minst 4 Är, enligt expediten...
Spontant nej? Men kanske ser bĂ€ttre ut i verkligheten? Ăr det samma blĂ„a pĂ„ band och ring t.ex? Dock lyssna inte för mycket pĂ„ mig dĂ„ jag inte ser om det Ă€r en stĂ„l eller vitguld du har
Spontant nej? Men kanske ser bĂ€ttre ut i verkligheten? Ăr det samma blĂ„a pĂ„ band och ring t.ex? Dock lyssna inte för mycket pĂ„ mig dĂ„ jag inte ser om det Ă€r en stĂ„l eller vitguld du har
Fantastiskt, försök att komma över en vikt lĂ€nk ocksĂ„ sĂ„ du fĂ„r den rĂ€tta skramliga vintage-kĂ€nslan.Fick hem den hĂ€r sköningen hĂ€romdan. 1675 âLong Eâ frĂ„n 1969. Otrolig klocka.
Den Àr vikt och vÀldigt hÀrlig kÀnsla i som du sÀgerFantastiskt, försök att komma över en vikt lÀnk ocksÄ sÄ du fÄr den rÀtta skramliga vintage-kÀnslan.
Grymt nice, den sÄg massiv ut.Den Àr vikt och vÀldigt hÀrlig kÀnsla i som du sÀger
Flyger tyvÀrr inte alls.
Magiskt. Grattis!Fick hem den hĂ€r sköningen hĂ€romdan. 1675 âLong Eâ frĂ„n 1969. Otrolig klocka.
Blev ju skitsnyggt ju
Kompis frĂ„n 1970, mk1 och Long E . Kom idagFick hem den hĂ€r sköningen hĂ€romdan. 1675 âLong Eâ frĂ„n 1969. Otrolig klocka.
Riktigt fin!Kompis frÄn 1970, mk1 och Long E . Kom idag
Kanske grymmaste rollen?
Nyinköpt? Den dÀr ser riktigt fin utKanske snyggaste klocka jag haft...