Riktigt, riktigt fin!Lika fascinerad varje gÄng av att 42:Äringen ser sÄ ny ut Kanske skulle behöva en Àldre som ser mer vintage ut? @Berns du har vÀl en gilt 1675 med ett hÀrligt Äldrat insert som du vÀl kan visa för oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt, riktigt fin!Lika fascinerad varje gÄng av att 42:Äringen ser sÄ ny ut Kanske skulle behöva en Àldre som ser mer vintage ut? @Berns du har vÀl en gilt 1675 med ett hÀrligt Äldrat insert som du vÀl kan visa för oss
Var inne pÄ Bergströms Gbg i veckan och de tog inte emot intresseanmÀlningar överhuvudtaget. Kötiden lÄg pÄ minst 4 Är, enligt expediten...Hur funkar det i Sverige och vÀrlden om man skulle vilja köpa en GMT hos en handlare?
Ăr det helt omöjligt eller Ă€r det olika per land och butiker? Tex sĂ„ borde det vĂ€l finnas flaggskeppsbutiker osv som fĂ„r mer Ă€n svenska Ă F tex.
Det Àr det jag tÀnker ocksÄ men jag tÀnker att det kan ju inte vara samma överallt i vÀrlden med tanke pÄ hur mycket klockor som sÀljs.Var inne pÄ Bergströms Gbg i veckan och de tog inte emot intresseanmÀlningar överhuvudtaget. Kötiden lÄg pÄ minst 4 Är, enligt expediten...
De fÄr sÄklart men vÀljer vilka som fÄr köpa.Det Àr det jag tÀnker ocksÄ men jag tÀnker att det kan ju inte vara samma överallt i vÀrlden med tanke pÄ hur mycket klockor som sÀljs.
Sverige lÀr ju fÄ otroligt liten fördelning, om de fÄr nÄgon alls pÄ vissa modeller.
Du kan fÄ 40k?Hej! Skulle vara tacksam om nÄgon har insikt i rÀtt pris interval för en 2009 Rolex 16710 Pepsi (Roman II), med cal. 3186 i mycket bra skick med Rolex service januari 2020. Dock utan original Cert och box.
Ăven om det inte gör det sĂ„ Ă€r det ju smĂ„pengarPlockade ut min GMT Pepsi frĂ„n ad i början av Ă„ret. Nu lĂ„ter rotorn riktigt dĂ„ligt (lĂ€s skrap). Har lĂ€mnat in den till nymans som ska se vad felet kan vara. Jag anvĂ€nder klockan dagligen, men Ă€r ju givetvis försiktigt. Borde man vara nervös för att det inte ska gĂ„ pĂ„ nĂ„gon garanti?
SĂ„ Ă€r det ju i och för sig! Ringde till nymans innan jag lĂ€mnade in den. De sa att de hade haft flera klockor med liknande fel.Ăven om det inte gör det sĂ„ Ă€r det ju smĂ„pengar
Seriously? Prisspan pÄ Chrono24 Àr kanske140-180k.Du kan fÄ 40k?
Trollpost av @Hela dagen runt tavlan . Ignorera hans svarSeriously? Prisspan pÄ Chrono24 Àr kanske140-180k.
Thx!Trollpost av @Hela dagen runt tavlan . Ignorera hans svar
Ja det var naturligtvis ett skÀmt. Hade jag försökt smika Ät mig en klocka sÄ hade jag lagt ett skambud privat, och kanske 20 under vad den borde sÀlja för.Trollpost av @Hela dagen runt tavlan . Ignorera hans svar
Seriously? Prisspan pÄ Chrono24 Àr kanske140-180k.
Var inne pÄ Bergströms Gbg i veckan och de tog inte emot intresseanmÀlningar överhuvudtaget. Kötiden lÄg pÄ minst 4 Är, enligt expediten...
16710 sÄldes med pepsi, Coke och lakrits insertTja KS vÀnner!
Var inne hos AD i en av vÄra största stÀder för att köpa ett pepsi insert till en 16710.
Har jag fÄtt det om bakfoten eller stÀmmer det verkligen att den aldrig slÀpptes med pepsi?
Har inte hittat en produktkatalogen som styrker men har hittat referens, 16710B.
Precis!16710 sÄldes med pepsi, Coke och lakrits insert
Vart var du? LÄter jÀttekonstigt om en AD inte ens Àr medveten om att pepsi fanns till 16710, lÀr vÀl varit den vanligaste konfigurationen!Precis!
Blev sÄ stÀlld och han var sÄ sÀker pÄ sin sak sÄ jag bad att fÄ Äterkomma imorgon.
FÄr bli en visit imorgon igen dÄ.
I Malmö, men knallar dit pÄ lunchen imorgon igen sÄ löser det sig förhoppningsvis.Vart var du? LÄter jÀttekonstigt om en AD inte ens Àr medveten om att pepsi fanns till 16710, lÀr vÀl varit den vanligaste konfigurationen!
Ska man nu som kund behöva styrka att ett mÀrke som de representerar faktiskt gjort en produkt nÀr man vill Ät en reservdel?Tja KS vÀnner!
Var inne hos AD i en av vÄra största stÀder för att köpa ett pepsi insert till en 16710.
Har jag fÄtt det om bakfoten eller stÀmmer det verkligen att den aldrig slÀpptes med pepsi?
Har inte hittat en produktkatalogen som styrker men har hittat referens, 16710B.
Framförallt nÀr det gÀller en GMT II och insert. Inte jÀttemÄnga att hÄlla koll pÄ..Ska man nu som kund behöva styrka att ett mÀrke som de representerar faktiskt gjort en produkt nÀr man vill Ät en reservdel?
Tyder pÄ en inkompetent sÀljare/AD.
I Malmö, men knallar dit pÄ lunchen imorgon igen sÄ löser det sig förhoppningsvis.
Men ja, pepsi lÀr har varit den mest sÄlda konfigen...
Hur gick det?
Fick hjÀlp av en annan sÀljare idag. Riktigt trevlig, sÄ det löste sig utan problem.
Han jag fick hjĂ€lp av igĂ„r, va inne idag och öppnade med âHade du fel pĂ„ referensen?â
-âNĂ€, samma som igĂ„r och vill fortfarande köpa ett pepsi-insertâ
Slutet gott allting gott.