• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Oavsett om du kör en nyare eller Àldre blir du nöjd. Mina favoritklockor i Rolex-utbudet. Min nedan har inte SEL och det Àr vÀl det enda jag kan sakna med just 16710 frÄn den tidseran (90-talet). Kul att kunna byta mellan olika insert ocksÄ.

IMG_0467.jpg
Vad innebĂ€r SEL? 😳

Har aldrig gillat bund strap... men "Paul Newman" Daytona inspirerade mig att testa en Rios1931 bund strap med matchande deployment till min GMT. Första intrycket Àr att bracelet Àr snyggare men bund strap ge klockan en mer retro/vintage look. Ska nog prova sÄ hÀr ett tag :)

Du fĂ„r en "Like" av mig för din 16753 men Bund gĂ„r fett bort för mig oavsett klocka den sitter pĂ„ 😁 Har sjĂ€lv ett svart till min Heuer Bundeswehr men det anvĂ€nder jag aldrig...

Hej
Gott nytt Ă„r!
Eftersom sannolikheten för att fÄ köpa 126710 blro till ok pris Àr..
SÄ sneglar jag pÄ andra rolex gmt versioner, vet att det finns ngn sida dÀr det ges lite historia, kommer dock inte ihÄg den.. (, ngn som kan tipsa)?
Finns det nÄgra andra alternativ. Skulle gÀrna vilja se skillnader mellan de olika tex kan man sÀtta byta till annat lÀnk system?

Tar gÀrna emot synpunkter i jakten pÄ den rÀtta gmt

Tack pÄ förhand och fortsatt trevlig helg

Hej
Gott nytt Ă„r!
Eftersom sannolikheten för att fÄ köpa 126710 blro till ok pris Àr..
SÄ sneglar jag pÄ andra rolex gmt versioner, vet att det finns ngn sida dÀr det ges lite historia, kommer dock inte ihÄg den.. (, ngn som kan tipsa)?
Finns det nÄgra andra alternativ. Skulle gÀrna vilja se skillnader mellan de olika tex kan man sÀtta byta till annat lÀnk system?

Tar gÀrna emot synpunkter i jakten pÄ den rÀtta gmt

Tack pÄ förhand och fortsatt trevlig helg
Den hÀr kanske?

Tillbaka
Topp