Inte nÀr jag kollar pÄ vissa bilder.. Kanske fel pÄ mina ögonDen Àr vÀl grön hela produktionstiden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte nÀr jag kollar pÄ vissa bilder.. Kanske fel pÄ mina ögonDen Àr vÀl grön hela produktionstiden?
Den Àr ju ganska mörkt grön sÄ kanske ser svart ut ibland?Inte nÀr jag kollar pÄ vissa bilder.. Kanske fel pÄ mina ögon
116710LN tillverkades mellan 2007-2019 och finns bara med grön GMT-visare, precis som @Criss Cross skriverTycker de flesta bilderna ser ut som att det Àr silver?!
Kan du visa nÄgon bild dÀr du tycker det?Tycker de flesta bilderna ser ut som att det Àr silver?!
My bad...Kan du visa nÄgon bild dÀr du tycker det?
Riktigt stilig!
Riktigt fin!Precis hemkommen frÄn skidresa dÀr GMTn tjÀnstgjorde förtjÀnstfullt
Ălskar att klockan matchar jackanPrecis hemkommen frĂ„n skidresa dĂ€r GMTn tjĂ€nstgjorde förtjĂ€nstfullt
Har mörkblĂ„ byxor och kornblĂ„ hjĂ€lmĂlskar att klockan matchar jackan
VÀrldsklass, kan inte bli bÀttreHar mörkblÄ byxor och kornblÄ hjÀlm
Vacker!!!Less pÄ att jobba, funderar pÄ att smita in i GMT vÀrlden ett tag istÀllet
OcksĂ„ lika kĂ€r men efter tvĂ„ Ă„r pĂ„ âintresselistanâ har jag fortfarande inte sett den in the fleshHar haft denna i snart tvĂ„ Ă„r och Ă€r fortfarande lika kĂ€r.
Inte kul med dessa köer. Antar att jag hade tur som "bara" fick vĂ€nta ett knappt Ă„r.OcksĂ„ lika kĂ€r men efter tvĂ„ Ă„r pĂ„ âintresselistanâ har jag fortfarande inte sett den in the flesh
Vad tycker du om jubilee pÄ GMTn? Föredrar du jubilee eller oyster sett till kÀnslan runt handleden ifall man utesluter estetiken?Har haft denna i snart tvÄ Är och Àr fortfarande lika kÀr.
Hade en "Batman" förut och tyckte den satt lika skönt pÄ armen som denna. Hade varit lÀttare att jÀmföra om man kunde prova bÄde oyster och jubilee samtidigt.Vad tycker du om jubilee pÄ GMTn? Föredrar du jubilee eller oyster sett till kÀnslan runt handleden ifall man utesluter estetiken?
Kan vara AM-glas. Leta efter laser-kronan kl 6 nÀr den kommer.
En frĂ„ga till experterna! Köpte precis denna GMT frĂ„n C24, och kom efterĂ„t att tĂ€nka pĂ„ att magnificationen pĂ„ datumet ser rĂ€tt liten ut? Ăr jag ute och cyklar eller borde jag kolla upp detta nĂ€r klockan har kommit?
Uppskattar hjÀlpen i förhand!
Kan vara AM-glas. Leta efter laser-kronan kl 6 nÀr den kommer.
GÄr ju att byta till ett riktigt glas ocksÄDu hade helt rÀtt. SÀljaren svarade direkt att det var aftermarket eftersom det gamla hade scratches. Fult att inte nÀmna detta i annonsen kan man tycka, men nu avbrutit ordern.
Tack för din expertis!
GÄr ju att byta till ett riktigt glas ocksÄ
FörstÄr!Absolut! Dock redan rÀtt mycket over market price som det var, samt blir man lite skeptisk mot vad mer som kan vara utbytt eftersom detta gjordes inhouse av dem.
Allt gott!