Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack HÄller med och med lakrits insert sÄ blir den Ànnu mer dressigSportigt vs dressat. Den ser sjukt stilig ut pÄ jubilee
OjdÄ, det blev en lite svÄr frÄga Klockan Àr frÄn 1977 (eller om det nu Àr 1978), Jubilee lÀnken följde med dÄ jag köpte den och Àr frÄn samma Är som klockan. Oyster lÀnken Àr frÄn 1984 sÄ utifrÄn den parametern sÄ Àr det nog Jubilee som Àr favorit till klockan. Hade Oystern varit frÄn samma Är sÄ vete fÄglarna vad jag svarat, GMT kÀnns ju mer som en sportig klocka och dÄ Àr det ju Oyster det som gÀller. Speciellt dÄ pÄ de Àldre som kommer pÄ nitad lÀnk, den Àr min absoluta favoritlÀnk till GMT Som den hÀr som nog Àr nÄgonting av en Graal för mig, min handled men klockan tillhör en mycket god klocksamlande vÀn:Vilket gillar du bÀst? Jag har ju min klara favorit
Alltid Jubbe!!!OjdÄ, det blev en lite svÄr frÄga Klockan Àr frÄn 1977 (eller om det nu Àr 1978), Jubilee lÀnken följde med dÄ jag köpte den och Àr frÄn samma Är som klockan. Oyster lÀnken Àr frÄn 1984 sÄ utifrÄn den parametern sÄ Àr det nog Jubilee som Àr favorit till klockan. Hade Oystern varit frÄn samma Är sÄ vete fÄglarna vad jag svarat, GMT kÀnns ju mer som en sportig klocka och dÄ Àr ju Oyster det som gÀller. Speciellt dÄ pÄ de Àldre som kommer pÄ nitad lÀnk, den Àr min absoluta favoritlÀnk till GMT Som den hÀr som nog Àr nÄgonting av en Graal för mig, min handled men klockan tillhör en mycket god klocksamlande vÀn:
@wg11 nu vill jag veta din favoritOjdÄ, det blev en lite svÄr frÄga Klockan Àr frÄn 1977 (eller om det nu Àr 1978), Jubilee lÀnken följde med dÄ jag köpte den och Àr frÄn samma Är som klockan. Oyster lÀnken Àr frÄn 1984 sÄ utifrÄn den parametern sÄ Àr det nog Jubilee som Àr favorit till klockan. Hade Oystern varit frÄn samma Är sÄ vete fÄglarna vad jag svarat, GMT kÀnns ju mer som en sportig klocka och dÄ Àr det ju Oyster det som gÀller. Speciellt dÄ pÄ de Àldre som kommer pÄ nitad lÀnk, den Àr min absoluta favoritlÀnk till GMT Som den hÀr som nog Àr nÄgonting av en Graal för mig, min handled men klockan tillhör en mycket god klocksamlande vÀn:
Stiligt Bytte som sagt till oyster igÄr och det kÀnns nÀstan som en ny klocka, kör givetvis den kombon idag ocksÄKörde faktiskt denna 16750 idag ocksÄ, blev inspirerad att byta till jubilee istÀllet för oyster nÀr @Hasse Varg pratade om detta!
Imponerande hÀng
kan det dÀr ens klassas som hÀng?Imponerande hÀng
armbandet Àr inte knÀpptkan det dÀr ens klassas som hÀng?
LÀgg ut annons dÄ...GÄr i sÀljtankar sÄ tog nÄgra bilder.. men det tar emot! Den Àr ju sjukt fin
Ja sÄ Àr det vÀl.. kommer nog snartLÀgg ut annons dÄ...
Har du dessa tankar Àr det bara att sÀlja...
Han kan inte lÀgga ut annons, saknas inlÀggLÀgg ut annons dÄ...
Har du dessa tankar Àr det bara att sÀlja...
Haha nej hade missat att grÀnsen höjts. DÀr fick man för att man bara hÀngt runt och lÀst. Tur att det inte Àr nÄgon brÄdskaHan kan inte lÀgga ut annons, saknas inlÀgg
Jag bjuder list!Ja sÄ Àr det vÀl.. kommer nog snart
Haha du kan inte strÀcka dig till list + en sjyst iwc eller jlc mellan? Det vore perfektJag bjuder list!
Tja! SjÀlvklart!Hej
Jag Àr som du relativt osynlig pÄ forumet
Dock Àr pÄ jakt efter en 126710 BLRO som du var lite sugen lÀgga ut pÄ sÀlg ....
GĂ„r det bra att skicka ett privat meddelande ?
// Kriss
Absolut. Fin vintage IWCHaha du kan inte strÀcka dig till list + en sjyst iwc eller jlc mellan? Det vore perfekt