• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

GMT 16750.

Inget ont om dom med vitgulds index, glossydail och safirglas! Men visst Àr det lite annan kÀnsla med dom med matt tavla mÄlade index och plexiglas!

0F2B6CE9-AD77-4CBF-85D0-E1C1C3362EC7.jpeg

Senast Àndrad:
Vilket gillar du bÀst? Jag har ju min klara favorit ;)
OjdĂ„, det blev en lite svĂ„r frĂ„ga đŸ€” Klockan Ă€r frĂ„n 1977 (eller om det nu Ă€r 1978), Jubilee lĂ€nken följde med dĂ„ jag köpte den och Ă€r frĂ„n samma Ă„r som klockan. Oyster lĂ€nken Ă€r frĂ„n 1984 sĂ„ utifrĂ„n den parametern sĂ„ Ă€r det nog Jubilee som Ă€r favorit till klockan. Hade Oystern varit frĂ„n samma Ă„r sĂ„ vete fĂ„glarna vad jag svarat, GMT kĂ€nns ju mer som en sportig klocka och dĂ„ Ă€r det ju Oyster det som gĂ€ller. Speciellt dĂ„ pĂ„ de Ă€ldre som kommer pĂ„ nitad lĂ€nk, den Ă€r min absoluta favoritlĂ€nk till GMT đŸ€— Som den hĂ€r som nog Ă€r nĂ„gonting av en Graal för mig, min handled men klockan tillhör en mycket god klocksamlande vĂ€n:
IMG_2249.jpeg

Senast Àndrad:
OjdĂ„, det blev en lite svĂ„r frĂ„ga đŸ€” Klockan Ă€r frĂ„n 1977 (eller om det nu Ă€r 1978), Jubilee lĂ€nken följde med dĂ„ jag köpte den och Ă€r frĂ„n samma Ă„r som klockan. Oyster lĂ€nken Ă€r frĂ„n 1984 sĂ„ utifrĂ„n den parametern sĂ„ Ă€r det nog Jubilee som Ă€r favorit till klockan. Hade Oystern varit frĂ„n samma Ă„r sĂ„ vete fĂ„glarna vad jag svarat, GMT kĂ€nns ju mer som en sportig klocka och dĂ„ Ă€r ju Oyster det som gĂ€ller. Speciellt dĂ„ pĂ„ de Ă€ldre som kommer pĂ„ nitad lĂ€nk, den Ă€r min absoluta favoritlĂ€nk till GMT đŸ€— Som den hĂ€r som nog Ă€r nĂ„gonting av en Graal för mig, min handled men klockan tillhör en mycket god klocksamlande vĂ€n:
IMG_2249.jpeg
Alltid Jubbe!!! :D

OjdĂ„, det blev en lite svĂ„r frĂ„ga đŸ€” Klockan Ă€r frĂ„n 1977 (eller om det nu Ă€r 1978), Jubilee lĂ€nken följde med dĂ„ jag köpte den och Ă€r frĂ„n samma Ă„r som klockan. Oyster lĂ€nken Ă€r frĂ„n 1984 sĂ„ utifrĂ„n den parametern sĂ„ Ă€r det nog Jubilee som Ă€r favorit till klockan. Hade Oystern varit frĂ„n samma Ă„r sĂ„ vete fĂ„glarna vad jag svarat, GMT kĂ€nns ju mer som en sportig klocka och dĂ„ Ă€r det ju Oyster det som gĂ€ller. Speciellt dĂ„ pĂ„ de Ă€ldre som kommer pĂ„ nitad lĂ€nk, den Ă€r min absoluta favoritlĂ€nk till GMT đŸ€— Som den hĂ€r som nog Ă€r nĂ„gonting av en Graal för mig, min handled men klockan tillhör en mycket god klocksamlande vĂ€n:
IMG_2249.jpeg
@wg11 nu vill jag veta din favorit đŸ€“

Hej
Jag Àr som du relativt osynlig pÄ forumet :)
Dock Àr pÄ jakt efter en 126710 BLRO som du var lite sugen lÀgga ut pÄ sÀlg ....
GĂ„r det bra att skicka ett privat meddelande ?
// Kriss

Tillbaka
Topp