Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Oyster!Gmt med gummi, oyster eller jubilee ?
+1 pÄ Oyster!Gmt med gummi, oyster eller jubilee ?
Allt utom gummi om du frÄgar mig.Gmt med gummi, oyster eller jubilee ?
Grattis! JÀttesnygg klocka.Fick hem den hÀr idag frÄn 1994 efter ett vÀldigt spontant köp. Kan inte riktigt bestÀmma mig om jag Àlskar den eller om den Àr totalt smaklös.
Tack!Grattis! JĂ€ttesnygg klocka.
Smaklös?!? Smakfull om du frÄgar mig!Fick hem den hÀr idag frÄn 1994 efter ett vÀldigt spontant köp. Kan inte riktigt bestÀmma mig om jag Àlskar den eller om den Àr totalt smaklös.
Inte helt sÄld pÄ two-tone Àn men bra med peppande ordSmaklös?!? Smakfull om du frÄgar mig!
JubileeGmt med gummi, oyster eller jubilee ?
Bra klocksmak och en fantastisk musiker.Man Àr ju svag för Àldre klockbilder.
Jag kan förstÄ att Rolex utökar sortimentet med denna typ av tavla. Fantastisk!
Fin referens. Ălskar min. Den dĂ€r ser dock mjukpolerad ut. Ingen bild pĂ„ lĂ„set heller.Hej, jag funderar pĂ„ att addera en GMT till klockfamiljen men har mycket begrĂ€nsad kĂ€nnedom om GMT överlag. Jag Ă€lskar allt med plexiglas vilket gjort att jag tittat pĂ„ Ă€ldre varianter. Ni som Ă€r betydligt mycket mer kunniga Ă€n mig, vad sĂ€ger ni om den hĂ€r? Bra eller dĂ„ligt köp? Om det inte blir en sĂ„dan Ă€r jag nĂ€stan sĂ€ker pĂ„ att det blir en 16803 Sub istĂ€llet.
Tack pÄ förhand!