Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JÀvla stilig kapsylöppnare du har hÀngt dit dÄ.Mer Julmust
DĂ„ du lĂ„ter osĂ€ker och frĂ„gar om efterfrĂ„ga sĂ„ hade jag lĂ„tit bli att köpa den.Har fĂ„tt möjlighet att köpa en 126711CHNR. Ăr lite osĂ€ker pĂ„ vad jag tycker om den - var mest inne pĂ„ ren stĂ„l men omöjligt att fĂ„ tag pĂ„ (frĂ„n AD). Undrar om det Ă€r dĂ„lig efterfrĂ„gan pĂ„ den eftersom den gĂ„r att köpa?
Rolex GMT-Master II watch: Oystersteel and Everose gold - m126711chnr-0002
Discover the GMT-Master II watch in Oystersteel and Everose gold on the Official Rolex Website. Model:m126711chnr-0002www.rolex.com
LÄter klokt...DÄ du lÄter osÀker och frÄgar om efterfrÄga sÄ hade jag lÄtit bli att köpa den.
Korrekt insert har du - seriffen kom min med frÄn butiken.Vilken typ av insert satt per default pÄ en 16710 anno 2003? Detta serif (?) satt pÄ nÀr jag köpte min beggad för nÄgra Är sedan. StÀmmer det med Är och ref?
Vilken skönhet!Vilken typ av insert satt per default pÄ en 16710 anno 2003? Detta serif (?) satt pÄ nÀr jag köpte min beggad för nÄgra Är sedan. StÀmmer det med Är och ref?
NÄgon hÀr som vet ungefÀr vad det kostar att fÄ nytt glas pÄ en 16710?
Smarrig! Om man fÄr frÄga - vad fick du ge för en sÄdan?Nu spenderat cirka en vecka med min 16710. Haft ett par klockor tidigare, men detta Àr verkligen den första jag kÀnner man kommer bÀra med sig hela livet.
Om ni tÀnker pÄ att skaffa en, tveka inte!
Fick ge 130'. Blev lite saftigt dÄ det Àr rectangular dial samt fullset med service-papper osv. Men Àr helt klart nöjd med det. Luxury Time i Tyskland för referens!Smarrig! Om man fÄr frÄga - vad fick du ge för en sÄdan?
Fantastiskt set dock! Ser ut som det blir nÄgot liknande för min coke om jag hamnar dÀrFick ge 130'. Blev lite saftigt dÄ det Àr rectangular dial samt fullset med service-papper osv. Men Àr helt klart nöjd med det. Luxury Time i Tyskland för referens!