Arcticreef
Silver
Kan vara bra att veta, iofsMitt syfte med inlÀgget var bara att pÄvisa att det kan förekomma att man blir ombedd att lÀmna sin lÀnk i inbyte sÄ det kan vi lÄta vara osagt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kan vara bra att veta, iofsMitt syfte med inlÀgget var bara att pÄvisa att det kan förekomma att man blir ombedd att lÀmna sin lÀnk i inbyte sÄ det kan vi lÄta vara osagt.
SÄ Àr det sÀkert. Min lÀnk var sliten. Jag skickade den till Michael Young i Hongkong istÀllet.FörutsÀtter att det Àr standardbeskedet att auktoriserade service center begÀr att man byter in den gamla lÀnken om man accepterar att fÄ en ny lÀnk.
Vill man ha kvar sin gamla lÀnk till vintageklockan kanske man gör bÀst i att inte lÀmna in lÀnken och klockan tillsammans.
Rolex borde sÀlja en lÀnk till en klocka som saknar det om det rör sig om en gammal modell dÀr lÀnken kan ha gjort sitt pÄ grund av klockas Älder och slitage.
SÄ Àr det sÀkert. Min lÀnk var sliten. Jag skickade den till Michael Young i Hongkong istÀllet.
BestÀllt ett nu ocksÄ! Stort tack för tipsetJag har bestÀllt jubilee till min 16710, ca 13' kostar den.
Visst har du haft den ett tag nu? Har du mÀrkt att patineringen blivit "vÀrre" med Ären du haft den? Eller har den sett likadan ut?
Vilken del av Sverige?Min AD hade ett jubilee pÄ lager, sÄ blev en snabb affÀr! TvÀrnöjd med hur bra det sitter. Trevlig Torsdag!
Stockholm! Tack igen för tipset, sÄ nöjd!Vilken del av Sverige?
Snyggt. Vart det 13k eller?Min AD hade ett jubilee pÄ lager, sÄ blev en snabb affÀr! TvÀrnöjd med hur bra det sitter. Trevlig Torsdag!
Yes, strax under.Snyggt. Vart det 13k eller?
TyvÀrr inte men den stÄr högt upp pÄ listan!NÄn som sett en 126710 pÄ oyster Àn? AlltsÄ en som levererats sÄ?
NÄn som sett en 126710 pÄ oyster Àn? AlltsÄ en som levererats sÄ?
Nu! Kom jag Ă€ntligen pĂ„ mitt inlg till RF och HERREGUD VAD BRA DEN ĂR!!INCOMING 126710BLRO on Oyster (PIC HEAVY) - Rolex Forums - Rolex Watch Forum
INCOMING 126710BLRO on Oyster (PIC HEAVY) Rolex General Discussionwww.rolexforums.com
Den Àr brutalt snygg
Satt i soffan och stirrade. VÀldigt trevligDen Àr brutalt snygg
1 eller 3. VÀlj sjÀlvVad Àr ungefÀrlig vÀnte-tid för en Pepsi pÄ Oyster hos svenska AD?
-"Glöm det"?
-"X antal Ă„r"?
-"köp X antal kalla klockor sÄ.... kanske..."?