Lionheart
Basic
NyförvÀrv
1675 fruschia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NyförvÀrv
1675 fruschia
Rob Engström löser bÄda utan nÄgra problem.Blir lite sugen pÄ att komplettera med ett pepsi-insert och jubilee. Som jag förstÄtt det ska det inte vara nÄgra konstigheter att bestÀlla en lÀnk frÄn AD. Lite mer oklart huruvida man kan bestÀlla insert som dessutom inte Àr samma som det man har.
Tack för tipset. DÄ ska jag prata med dom nÀsta gÄng jag har vÀgarna förbi. NÄgon som vet ungefÀr vad ett insert gÄr loss pÄ nu för tiden? Priserna pÄ c24 Àr juRob Engström löser bÄda utan nÄgra problem.
Runt tusenlappen för en insert, dÄ byter dom pÄ plats och du fÄr dig din gamla hem.Tack för tipset. DÄ ska jag prata med dom nÀsta gÄng jag har vÀgarna förbi. NÄgon som vet ungefÀr vad ett insert gÄr loss pÄ nu för tiden? Priserna pÄ c24 Àr ju
Hur kommer det sig att du har fÄtt tag i tvÄ bezels?
100% vÀrt det för att slippa onödigt slitage pÄ ett fint originalinsertInte konstigare Àn att jag köpt en extra smidigt nÀr man skiftar
Ingen dum tanke!Inte konstigare Àn att jag köpt en extra smidigt nÀr man skiftar
Ja och den hÀr gjorde sig tydligen sÄ dÄligt pÄ bild att den blev anmÀld för spamAlltsÄ CHNR har verkligen svÄrt att göra sig rÀttvis pÄ bild. Den Àr sÄ jÀkla snygg i verkligheten!
100% vÀrt det för att slippa onödigt slitage pÄ ett fint originalinsert
Kostar sig?Inte konstigare Àn att jag köpt en extra smidigt nÀr man skiftar
Jag betalade 2700:- inkl. insert (tvÄ Är sedan)Kostar sig?
Tack och bock.Jag betalade 2700:- inkl. insert (tvÄ Är sedan)
1. LÀnkSjukt svÄrt att sÀga vilket band jag föredrar till den hÀr. Vad sÀger ni?
Slit den med hÀlsa!NÀr jag sÄg denna irl sÄ var det inget snack om saken, damn!!! Den följde med hem.
Helt rÀtt, den Àr riktigt bra!NÀr jag sÄg denna irl sÄ var det inget snack om saken, damn!!! Den följde med hem.
Absolut, perfekt inför semestern ocksÄ, bra tajmingSlit den med hÀlsa!
Nu Ă€r jag allt ifrĂ„n 100% sĂ€ker men vad jag kan se sĂ„ har du inte ett fat-font insert pĂ„ din 1675/3. Fick förklarat för mig att man kan se det pĂ„ 8 och 18 förutom att siffrorna Ă€r lite tunnare. JĂ€mför Ă„ttorna pĂ„ ditt insert med mina tvĂ„:Ăr det nĂ„gon som har koll pĂ„ hur det Ă€r med bezelinlĂ€gg pĂ„ rootbeer. Det ska vĂ€l vara âfat fontâ original pĂ„ min 1675/3? Mitt inlĂ€gg gĂ„r lite Ă„t rödbrunt. Har Ă€ven sett liknande som mitt fast mera brunt. Ăr det individuella skillnader eller Ă€r det olika inlĂ€gg? Hur mĂ„nga olika original inlĂ€gg finns det?
Tack. Jo jag Àr medveten om att mitt inlÀgg inte Àr rÀtt för klockan men det hade varit kul med lite djupare kunskap om detta, t.ex om det var likadana inlÀgg pÄ 1675/3 och den uppdaterade 16753 eller om fat font försvann dÀr. NÀstan omöjligt att bildgoogla eftersom inlÀggen Àr sÄ lÀtta att byta och man inte vet vad som har hÀnt med olika klockor som man ser.Nu Àr jag allt ifrÄn 100% sÀker men vad jag kan se sÄ har du inte ett fat-font insert pÄ din 1675/3. Fick förklarat för mig att man kan se det pÄ 8 och 8 förutom att siffrorna Àr lite tunnare. JÀmför Ättorna pÄ ditt insert med mina tvÄ:
Men som redan sagt, jag Àr inte helt sÀker sÄ om nÄgon hÀr i trÄden sitter inne med facit sÄ skulle det vara intressant att veta vad som verkligen gÀller