annanars
Basic
Flott! Oyster skulle jag sÀga. Jubilee hör till de prÄligare modellerna tycker jag. Blir visuellt stökigt med alla de dÀr lÀnkarna...16713 som fÄr njuta av solen! Inte övertygad om oyster eller jubilee dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Flott! Oyster skulle jag sÀga. Jubilee hör till de prÄligare modellerna tycker jag. Blir visuellt stökigt med alla de dÀr lÀnkarna...16713 som fÄr njuta av solen! Inte övertygad om oyster eller jubilee dock.
Jubilee Àr för mÀnniskor under 18016713 som fÄr njuta av solen! Inte övertygad om oyster eller jubilee dock.
Snyggt! Ăr det nĂ„gon som varit pĂ„ lĂ€nken eller ska den se ut sĂ„? Aldrig sett tidigareNyförvĂ€rv
1675 fruschia
Jubilee Àr för mÀnniskor under 180
Jubilee Àr för mÀnniskor under 180
Hörru!Jubilee Àr för mÀnniskor under 180
Jag menar inte det bara en inside joke med HulkenHörru!
NÄgon idiot som förstört lÀnken baraNyförvÀrv
1675 fruschia
TyvÀrr inte men den stÄr högt upp pÄ listan!
INCOMING 126710BLRO on Oyster (PIC HEAVY) - Rolex Forums - Rolex Watch Forum
INCOMING 126710BLRO on Oyster (PIC HEAVY) Rolex General Discussionwww.rolexforums.com
Förbaskat bra!Har nu fÄtt chansen att klÀmma (via en bekant) och kan bekrÀfta att den Àr preciiis sÄ bra man kan förestÀlla sig. 11/10.
Oh! Du fÄr gÀrna utveckla - sitter sjÀlv och fudnerar pÄ en 16710 ibland.
Sedan jag slÀppte min 16710 har jag med jÀmna mellanrum drabbats av Änger och undrat hur korkat det var. Men sedan 1675 landade har jag fÄtt bekrÀftat att det jag kÀnde dÄ var rÀtt, det var denna jag ville ha hela tiden.
AlltsÄ, det dÀr var ett helt onödigt inlÀgg
Sedan jag slÀppte min 16710 har jag med jÀmna mellanrum drabbats av Änger och undrat hur korkat det var. Men sedan 1675 landade har jag fÄtt bekrÀftat att det jag kÀnde dÄ var rÀtt, det var denna jag ville ha hela tiden.
Det Àr ju sÄ olika vad man söker i klockor. Jag Àlskade 16710 nÀr jag köpte den men med tiden sÄ har jag blivit mer och mer fast i min uppskattning för den enklare estetiken i 50-70-tals klockor över det klossigare, solida lite lyxigare uttrycket i moderna klockor. Mer specifikt sÄ kom det en punkt dÀr jag blev helt avtÀnd pÄ moderna Rolextavlor med sina blockiga vitguldsindex och lite kliniska look. Min Explorer 214720 som jag trodde var en keeper var det extrema fallet, kan inte med den tavlan idag, trÄkig och livlös 80-tals kÀnsla nÀr det Àr som sÀmst (riktigt sÄ skeptisk Àr jag inte om sub och GMT tavlor ). Den fantastiska boetten med en bÀttre tavla vore fantastisk.Oh! Du fÄr gÀrna utveckla - sitter sjÀlv och fudnerar pÄ en 16710 ibland.
Helt rÀtt beslut! Sitter prima pÄ dig!
Klart att lite variation kan vara kul ibland men snyggare? NÀÀÀI vanliga fall tycker jag nÀstan alltid lÀnk Àr att föredra, men med pepsi vetifan om inte nÄt brunt eller beige Àr snyggare?
SÀtt pÄ lÀnken igenI vanliga fall tycker jag nÀstan alltid lÀnk Àr att föredra, men med pepsi vetifan om inte nÄt brunt eller beige Àr snyggare?
Hur kommer det sig att du har fÄtt tag i tvÄ bezels?Fix o trix torsdag!
Vill spara lite pÄ original insertet sÄ sÀtter i ett nytt. Engströms levererar som vanligt fin service
Haha, okej dĂ„. Det höll i tvĂ„ dagar, sen Ă„kte lĂ€nken pĂ„âŠSĂ€tt pĂ„ lĂ€nken igen
Klokt!Haha, okej dĂ„. Det höll i tvĂ„ dagar, sen Ă„kte lĂ€nken pĂ„âŠ