Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är inte så svårt som man tror, bara kika videos och köra!Tack!!
Haha vågar man ge sig på detta då? Har du testat?
Och har någon ett pepsi insert till 16710 hojta
Jag byter också själv regelbundet. Inga problem. Skydda boetten när du klickar av bezeln bara. Roterar tre olika på min 16700Tack!!
Haha vågar man ge sig på detta då? Har du testat?
Och har någon ett pepsi insert till 16710 hojta
En vän till mig har en. Älskar GMTs men den flög inte alls för mig. Dom borde bytt sida på svart och grönt på bezeln för att bli mer harmoniskHar vi sett någon 126720VTNR på KS?
Så märklig men ändå fängslande!
Sen borde jag nog hålla mig borta från den här tråden inser jag. Börjar bli svårt sugen på en lagom gammal GMT Coke.
Hur hade det varit logiskt? Den mörka färgen mellan 18 och 06 ska ju representera att solen gått ned.En vän till mig har en. Älskar GMTs men den flög inte alls för mig. Dom borde bytt sida på svart och grönt på bezeln för att bli mer harmonisk
Hade inte varit logiskt men hade sett bättre ut imoHur hade det varit logiskt? Den mörka färgen mellan 18 och 06 ska ju representera att solen gått ned.
Ställer Gmtvisaren mot ”hem” tid på bezel. Är väl tänkt så och att man ändrar timvisaren till lokal tid på vanliga index när man reser.Inte en fråga enbart för Rolex GMT men hittade ingen bättre tråd. Ni som använder GMT-funktionen. Ställer ni alltid GMT-visaren och läser av mot bezeln, eller ställer ni den mot ett vanligt index på tavlan? Tänker att båda funkar lika bra, men vad är ”rätt”?
Grymt, tack!Ställer Gmtvisaren mot ”hem” tid på bezel. Är väl tänkt så och att man ändrar timvisaren till lokal tid på vanliga index när man reser.
Fascinerad över att ni använder GMT funktionen som man ska.Grymt, tack!
Så gör jag med. Så när man är hemma visar de samma tid men när man reser flyttar man vanliga timvisarenStäller Gmtvisaren mot ”hem” tid på bezel. Är väl tänkt så och att man ändrar timvisaren till lokal tid på vanliga index när man reser.
Rätt svar.Så gör jag med. Så när man är hemma visar de samma tid men när man reser flyttar man vanliga timvisaren
Man riktigt hör ljudet av Mustangens V8. Känn dig som MagnumGaloppbil o GMT.
Mmmm, ungefär som en speedad symaskin!Man riktigt hör ljudet av Mustangens V8. Känn dig som Magnum
Photoshop i nya telefonen?
(leker med gamla bilder i nya luren)
Nej, råkade bara hålla fingret lite på en bild och vips beskars bildenPhotoshop i nya telefonen?
Bästa funktionen i IOS16 ju. Snabbt går det och förvånansvärt bra blir det.Nej, råkade bara hålla fingret lite på en bil och vips beskars bilden
Helt missat det…lite roligt är det.Bästa funktionen i IOS16 ju. Snabbt går det och förvånansvärt bra blir det.
Testade att hålla fingret på vår bil …hände inget med bildenNej, råkade bara hålla fingret lite på en bil och vips beskars bilden
Sjuk grej, var tvungen att prova
(leker med gamla bilder i nya luren)
Drömklockan ju. Haft flera deals på g men alltid fallit lite ur handen. Någon dag!Efter flera års letande, väntande och velande slog jag äntligen till och jag kunde inte vara mer nöjd!