Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr inte sÄ svÄrt som man tror, bara kika videos och köra!Tack!!
Haha vÄgar man ge sig pÄ detta dÄ? Har du testat?
Och har nÄgon ett pepsi insert till 16710 hojta
Jag byter ocksÄ sjÀlv regelbundet. Inga problem. Skydda boetten nÀr du klickar av bezeln bara. Roterar tre olika pÄ min 16700Tack!!
Haha vÄgar man ge sig pÄ detta dÄ? Har du testat?
Och har nÄgon ett pepsi insert till 16710 hojta
En vĂ€n till mig har en. Ălskar GMTs men den flög inte alls för mig. Dom borde bytt sida pĂ„ svart och grönt pĂ„ bezeln för att bli mer harmoniskHar vi sett nĂ„gon 126720VTNR pĂ„ KS?
SÄ mÀrklig men ÀndÄ fÀngslande!
Sen borde jag nog hÄlla mig borta frÄn den hÀr trÄden inser jag. Börjar bli svÄrt sugen pÄ en lagom gammal GMT Coke.
Hur hade det varit logiskt? Den mörka fĂ€rgen mellan 18 och 06 ska ju representera att solen gĂ„tt ned.En vĂ€n till mig har en. Ălskar GMTs men den flög inte alls för mig. Dom borde bytt sida pĂ„ svart och grönt pĂ„ bezeln för att bli mer harmonisk
Hade inte varit logiskt men hade sett bÀttre ut imoHur hade det varit logiskt? Den mörka fÀrgen mellan 18 och 06 ska ju representera att solen gÄtt ned.
StĂ€ller Gmtvisaren mot âhemâ tid pĂ„ bezel. Ăr vĂ€l tĂ€nkt sĂ„ och att man Ă€ndrar timvisaren till lokal tid pĂ„ vanliga index nĂ€r man reser.Inte en frĂ„ga enbart för Rolex GMT men hittade ingen bĂ€ttre trĂ„d. Ni som anvĂ€nder GMT-funktionen. StĂ€ller ni alltid GMT-visaren och lĂ€ser av mot bezeln, eller stĂ€ller ni den mot ett vanligt index pĂ„ tavlan? TĂ€nker att bĂ„da funkar lika bra, men vad Ă€r ârĂ€ttâ?
Grymt, tack!StĂ€ller Gmtvisaren mot âhemâ tid pĂ„ bezel. Ăr vĂ€l tĂ€nkt sĂ„ och att man Ă€ndrar timvisaren till lokal tid pĂ„ vanliga index nĂ€r man reser.
Fascinerad över att ni anvÀnder GMT funktionen som man ska.Grymt, tack!
SĂ„ gör jag med. SĂ„ nĂ€r man Ă€r hemma visar de samma tid men nĂ€r man reser flyttar man vanliga timvisarenStĂ€ller Gmtvisaren mot âhemâ tid pĂ„ bezel. Ăr vĂ€l tĂ€nkt sĂ„ och att man Ă€ndrar timvisaren till lokal tid pĂ„ vanliga index nĂ€r man reser.
RÀtt svar.SÄ gör jag med. SÄ nÀr man Àr hemma visar de samma tid men nÀr man reser flyttar man vanliga timvisaren
Man riktigt hör ljudet av Mustangens V8. KÀnn dig som MagnumGaloppbil o GMT.
Mmmm, ungefÀr som en speedad symaskin!Man riktigt hör ljudet av Mustangens V8. KÀnn dig som Magnum
Photoshop i nya telefonen?
(leker med gamla bilder i nya luren)
Nej, rÄkade bara hÄlla fingret lite pÄ en bild och vips beskars bildenPhotoshop i nya telefonen?
BÀsta funktionen i IOS16 ju. Snabbt gÄr det och förvÄnansvÀrt bra blir det.Nej, rÄkade bara hÄlla fingret lite pÄ en bil och vips beskars bilden
Helt missat detâŠlite roligt Ă€r det.BĂ€sta funktionen i IOS16 ju. Snabbt gĂ„r det och förvĂ„nansvĂ€rt bra blir det.
Testade att hĂ„lla fingret pĂ„ vĂ„r bil âŠhĂ€nde inget med bildenNej, rĂ„kade bara hĂ„lla fingret lite pĂ„ en bil och vips beskars bilden
Sjuk grej, var tvungen att prova
(leker med gamla bilder i nya luren)
Drömklockan ju. Haft flera deals pÄ g men alltid fallit lite ur handen. NÄgon dag!Efter flera Ärs letande, vÀntande och velande slog jag Àntligen till och jag kunde inte vara mer nöjd!