• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Hej,

Inser att denna frÄga Àr i grÀnslandet mellan denna trÄd och Rolex SpÄkulor trÄden. Men, dÄ den Àr specifikt till en GMT postar jag hÀr.

Jag Ă€r, likt X antal andra, intresserad av att köpa en Rolex GMT. Jag lĂ€gger ett stort vĂ€rde i att köpa klockan ny. DĂ„ jag inte har nĂ„gon ambition av att sĂ€lja vidare. Utan snarare romantiserar jag om att föra vidare i generationer inom familjen. DĂ€rför kĂ€nner jag att det finns en poĂ€ng i att vara första Ă€gare av en viss klocka. Jag Ă€r befintlig kund hos X Ad:s. Den bĂ€sta ”relationen” Ă€r till en av de större i Stockholm dĂ€r jag köpt en Explorer I & en Tudor BB.

Nu till min frĂ„ga, finns det nĂ„gon som haft/har likande situationen som mig vad gĂ€ller köphistorik? Om ja, vad kan jag tĂ€nka mig för svar? Är list möjligt? Hur lĂ„ng tid osv?
Pratade med AD nyligen, sa redan nu att dom inte kunde erbjuda nÄgon gmt för hela 2023...
 
Gruppbild pÄ alla varianter av 16710.
Coke, Pepsi och lakrits!
Jag har kollegor med god smak helt enkelt.


85B64696-7484-4ABF-BAEB-D759269C46FE.jpeg
 
NÄgon som har erfarenhet frÄn en femsiffrig gmt med jubilee lÀnk? Sugen pÄ att prova men eftersom jag har solida ÀndlÀnkar pÄ min 16710 Àr jag lite skraj att den repar/gör avtryck pÄ boetten. Det vill jag verkligen inte ska hÀnda.
 
NÄgon som har erfarenhet frÄn en femsiffrig gmt med jubilee lÀnk? Sugen pÄ att prova men eftersom jag har solida ÀndlÀnkar pÄ min 16710 Àr jag lite skraj att den repar/gör avtryck pÄ boetten. Det vill jag verkligen inte ska hÀnda.
Jag köpte min 16710 av @burner och han hade en jubilee som jag fick chans att köpa till. Jag avstod dock frÄn den men Burner kanske har lite svar pÄ dina frÄgor.
 
Tillbaka
Topp