Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DÄ har man lÀrt sig nÄgot Àven idag.Den kom en grön datum skiva till Turnograph Japan edition!
Ăr inte vĂ€rldens fan av TT men för den hade jag kunnat göra ett undantag! Har typ kollat pĂ„ Turnograph dom sista 4a Ă„ren men inte kommit tillskott.DĂ„ har man lĂ€rt sig nĂ„got Ă€ven idag.
men grön datumskiva fanns vĂ€l aldrig till GMT ?Ăr inte vĂ€rldens fan av TT men för den hade jag kunnat göra ett undantag! Har typ kollat pĂ„ Turnograph dom sista 4a Ă„ren men inte kommit tillskott.
Nej den GMT Àr vÀl moddad!?men grön datumskiva fanns vÀl aldrig till GMT ?
http://therevu.com/2015/04/14/limited-edition-rolex-turnograph-japan-green-116263/
Nej den GMT Àr vÀl moddad!?
Har Rolex grön nummerskiva?
jag tycker ocksÄ det var snyggt, men visste inte att Rolex hade grön datumskiva.
Den kom en grön datum skiva till Turnograph Japan edition!
Grymt ! dÄ fick man Àntligen veta hur en naturligt blekt ser ut, vet du hur gammal den naturligt blekta Àr ?Fascinerande. Naturligt blekt pepsi till vÀnster och klorinblekt till höger
![]()
Just det blÄa verkar stÄ emot naturlig blekning mycket bÀttre. NÀr man jÀmfört lite inserts tycker jag det kÀnns lite trist med alla klorblekta.Fascinerande. Naturligt blekt pepsi till vÀnster och klorinblekt till höger
![]()
NÀ, vet inte det.Grymt ! dÄ fick man Àntligen veta hur en naturligt blekt ser ut, vet du hur gammal den naturligt blekta Àr ?
Nu kanske jag svÀr i kyrkan men jag gillar nÀstan det klorinblekta (pga den blÄ blekningen) bÀttre...Fascinerande. Naturligt blekt pepsi till vÀnster och klorinblekt till höger
![]()
Ja men det gör ju jag med. Tycker det blev lite obalans med det superblekta som nÀstan sÄg ut som silver i solen.Nu kanske jag svÀr i kyrkan men jag gillar nÀstan det klorinblekta (pga den blÄ blekningen) bÀttre...![]()
1kg insert kostar 2 307 692kr...bara sÄ ni vet.. jag gav i uppgift till min 11Äring att rÀnkna ut kg priset pÄ mitt"nya" coke insert.
De hÀr gmt klockorna Àr som mr potatohead, man kan plocka dit o ta bort o Àndra som man har lust.
NÄn som kan klura ut hur mycket jag gav om den vÀger 0.65g...inte kika under avslutat i sÀljes
![]()
Ok,, sÄ sant,, vi plockade dock bort nÄgra decimaler.
VÀrsta kilopriset borde vara gamla visare till Rolex, sÄg en visare som gick för 40kkr,,hu !
Snygg,,ny inköp?? isf grattis..![]()
Packa upp denna ikvÀll![]()
Du vet att det heter "Coca cola" och "Pepsi cola" va?Tjoff..sÄ blev den en Coke ist..
Knasigt med Pepsi fÀrger pÄ Colan.
Vi fÄr döpa om de berörda klockorna helt enkelt....
![]()
![]()
I knowDu vet att det heter "Coca cola" och "Pepsi cola" va?![]()
Aldrig. I. Livet.I know..skriver lite slarvigt o lite för fort i bland..
Tycker iaf att vi enas att döpa om pepsi rollen till Redbull![]()
Sel och lugholes Àr ju bÀsta kombinationen.![]()
Nöjd men hade gÀrna haft utan lug holes!