Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det borde du vara. Hade annars hĂ€nvisat dig till optikern! Pang-snygg, kompis! Sicken mega-vy du fick med, ocksĂ„!Ăr helt förĂ€lskad i min nya Rootbeer
Snyggt och sportigt med det blÄa gummit, passar mycket bra tillsammans med den blÄa nyansen pÄ vridningenNÀstan sju veckor i streck utan lÀnk men nu fÄr mitt Rubber B vila en stund
Inte sÄ bara skulle jag sÀgaDubbelskoj! Dock bara röd/blÄ som Àr min.
Tolkar jag ditt inlÀgg rÀtt sÄ har du en likadan som du haft pÄ dig och njutit av i vÄtt och torrt under tre decennier, och som trots det mÄngdubblats i pris, om men inte till den absurda nivÄn som annonsen du refererade till. Jag tycker du kan kÀnna dig rÀtt nöjd ÀndÄMan kanske aldrig skulle ha anvÀnt den som bruksklocka 32 Är, nja
Rolex GMT-Master Pepsi 16700 NOS sÀljes av en PrivatsÀljare pÄ Chrono24 för 406 161 SEK
Rolex GMT-Master Annons: 406 161 SEK Rolex GMT-Master Pepsi 16700 NOS, Referensnummer 16700; StÄl; Automatisk; Skick Nyskick & oanvÀnd; à r 1991; Klocka med originallÄwww.chrono24.se
FÄr man anvÀnda order absurt i detta forum?Man kanske aldrig skulle ha anvÀnt den som bruksklocka 32 Är, nja
Rolex GMT-Master Pepsi 16700 NOS sÀljes av en PrivatsÀljare pÄ Chrono24 för 406 161 SEK
Rolex GMT-Master Annons: 406 161 SEK Rolex GMT-Master Pepsi 16700 NOS, Referensnummer 16700; StÄl; Automatisk; Skick Nyskick & oanvÀnd; à r 1991; Klocka med originallÄwww.chrono24.se
FÄr man anvÀnda order absurt i detta forum?
stÀmmer jag Àr supernöjd aldrig köpt en klocka nÄgonsin för att tjÀna pengar, har inte det i mig. Tyckte bara att det var ett helt galet pris.Tolkar jag ditt inlÀgg rÀtt sÄ har du en likadan som du haft pÄ dig och njutit av i vÄtt och torrt under tre decennier, och som trots det mÄngdubblats i pris, om men inte till den absurda nivÄn som annonsen du refererade till. Jag tycker du kan kÀnna dig rÀtt nöjd ÀndÄ
En frÄga innan jag kollar med en urmakare.
PĂ„ min 16700 sĂ„ har uppvridningen pĂ„ kronan förĂ€ndrats frĂ„n en dag till en annan. Helt plötsligt sĂ„ var det ett lĂ€ttare motstĂ„nd som kĂ€nns tydligast nĂ€r man ska vrida tillbaka kronan. Det kĂ€nns inte alls grusigt utan nĂ€stan tvĂ€rtom, om jag skulle hobbygissa sĂ„ kĂ€nns det som nĂ„ olja hamnat fel. Ăr det en rimlig förklaring eller har nĂ„gon varit med om nĂ„t liknande och vet mer? Klockan tickar fortfarande pĂ„ bra.