D
Deleted member 4412
Guest
VarsÄgod! Nu kan du oxÄ krÀva 95' för din 16700
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas detBör vara premium pÄ en sÄn.
95 minst!!!VarsÄgod! Nu kan du oxÄ krÀva 95' för din 16700![]()
Det Àr dock inget jÀtteproblem att fÄ tag i en liknande boett, men det Àr klart att den ska vara vÀrd mer Àn alla medelmÄttiga ex.Hoppas detR serien ca -88 första produktionsÄr för 16700 , verkar vara original lÀtt spiderweb tavla och visare med krÀm, tight lÀnk frÄn ca -88 enligt clasp code troligtvist ocksÄ original som satt pÄ frÄn början.
Den dÀr Àr ju helskön, grattis.DÄ har man Àntligen en GMT (med nipple dial!) ruggigt trevlig klocka!
![]()
![]()
16753
dem sjunker ju inte i vÀrde, sÄ egentligen blir ju Àgandet gratis.Synd bara att dom gÄtt upp sÄ himla mycket! Eller ja, kul för dom som ska sÀlja nu men trist lÀge att köpa..
Sant!Det Àr dock inget jÀtteproblem att fÄ tag i en liknande boett, men det Àr klart att den ska vara vÀrd mer Àn alla medelmÄttiga ex.![]()
Utan att ha sett bild frĂ„n sidan, sĂ„ skulle jag sĂ€ga att den ser original ut rakt framifrĂ„n.Ăr du sĂ€ker pĂ„ att din gamla 16700 var opolerad?
Jag tror ocksÄ att den Àr nog orörd.Utan att ha sett bild frÄn sidan, sÄ skulle jag sÀga att den ser original ut rakt framifrÄn.
VĂ€ldigt snygga klockor!NĂ„gra av de som passerat...
Sjyssta bilder,
Patina Ät det grönaktiga hÄllet vilket fick tavlan att se giltad ut i vissa ljus.
![]()
![]()
Inte för att min Äsikt vÀger tungt, men jag anser att den Àr original. Visst finns det fall dÀr de polerat upp glansen pÄ boettsidor utan att röra borstning och inte tagit nÄgot material alls Dvs. Inte syns pÄ lughÄlen. Men det rÀknas inte pÄ samma sÀtt.
Den klockan Àr dock polerad :/
Den gör sig i snö ocksÄStort grattis dÄ!!
DÄ ska du nog Àven kunna bada sÀkert med den i sommar oxÄ för den gör sej grymt bra pÄ beachen
![]()
Absolut, men den enda sel ute just nuDen klockan Àr dock polerad :/
DÀrför jag tjoade till hÀr ju, hallÄ!Absolut, men den enda sel ute just nu![]()
SorryDÀrför jag tjoade till hÀr ju, hallÄ!![]()
Men inköpet dyrare o dyraredem sjunker ju inte i vÀrde, sÄ egentligen blir ju Àgandet gratis.
NÀe o jag fick ju det utlÄtandet av Peter alias tysken hos Rob E nÀr jag gjorde tÀthetsservicen
Grattis !DÄ har man Àntligen en GMT (med nipple dial!) ruggigt trevlig klocka!
![]()
![]()
16753
I vissa ljuslÀgen, typ vid skymningen. AlltsÄ inte texten utan index som fick en giltad look. Grön/gult kan ju fÄ en brons/guldaktig fÀrg..Hur dÄ? Hur sÄg den ut som gilt?
Snygg klocka hur som - och perfekt modell och referens.