• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Jo det har jag koll pÄ, men den Àr tio poÀng efter uppdateringarna. Pepsin har vÀl fortfarande fel blÄ fÀrg Àven om folk vill blunda för det?;) hade dock föredragit Batman oavsett sÄ Àr partisk!
Ok, du skrev att @Bas hade fel nÀr han skrev att Pepsin Àr bÀttre, och det var det jag svarade pÄ. Att du diskuterar den gamla BLNR Àr en annan sak.
 
Ok, du skrev att @Bas hade fel nÀr han skrev att Pepsin Àr bÀttre, och det var det jag svarade pÄ. Att du diskuterar den gamla BLNR Àr en annan sak.

Kanske uttryckte mig luddigt men tycker dom fixade alla smĂ„fel pĂ„ Batman och gjorde den till en perfekt klocka nu, medan nya Pepsi’n snubblade pĂ„ mĂ„llinjen. FörstĂ„r att jag Ă€r minoritet i denna frĂ„ga men nĂ„gon mĂ„ste ju resa en lans för Batman ocksĂ„:)
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Kanske uttryckte mig luddigt men tycker dom fixade alla smĂ„fel pĂ„ Batman och gjorde den till en perfekt klocka nu, medan nya Pepsi’n snubblade pĂ„ mĂ„llinjen. FörstĂ„r att jag Ă€r minoritet i denna frĂ„ga men nĂ„gon mĂ„ste ju resa en lans för Batman ocksĂ„:)
Ja folk tycker olika. Blev bara lite förvirrad av hur du skrev ;)
 

kanjiboy

Cartier
2-Faktor
Bytte tillbaka till Pepsi, Àr fanimej den bÀsta trots allt :)
25E19055-B486-4563-B9F0-4E892A74BE1B.jpeg
1766261E-3108-4C04-ACB9-97D340F908DE.jpeg
Jag fick inspiration att ocksÄ byta till Pepsi!
5024E42C-1D49-4C21-BE7A-F20B202B9880.jpeg
 

galĂĄcticon

Patek
2-Faktor
@John Mayer Jag drar ocksÄ en lans för Batman. Jag hann prova den och tycker Jubileé Àr hÀrligt och blÄsvart Àr diskret och elegant. Nu sitter den pÄ en annan arm och Àr just nu pÄ andra sidan klotet. Grattis till @Nicklas.S och @Nicke L och alla andra som fÄtt sina GMTs efter vÀntan oavsett Pepsi eller Batman eller annan modell!
Batman pÄ ratten.jpg
Smart drag att fota nÀr du kör bil.
 

Rivalen

Rolex
Jag tar bilden. Visst - skÀrpan kunde varit bÀttre. Det Àr inte jag som kör, alltsÄ inte min arm eller min klocka.
Men jag har provat den och jag gillar den, skarpt. Hade den suttit pÄ min arm hade den suttit pÄ ett lÀder och helst med ett glas utan bubbla om det vore möjligt. Min GMT-favorit Àr annars Rootbeer 1675, men Àven senare Rootbeers. Heter dom 16753?
Rekommenderar Hampus och MÄrten pÄ @Nymans Ur 1851
 

kanjiboy

Cartier
2-Faktor
Fick hem tvÄ band frÄn @MickeJ idag!
Ett band till min GMT och ett till nÄgon klocka som ej Àr inhandlad Àn (nÄgon med 22mm luggar). Blev riktigt bra mÄste jag sÀga! Skönt att kunna variera mellan lÀder, Oyster och jubilee. Jag hoppas bara att banden blir lite mjukare med tiden. Just nu Àr det vÀldigt styvt. Men det kommer förhoppningsvis tillsammans med patinan!
Tack @MickeJ för ett fint hantverk!:D
89746D85-5797-403E-852E-A479128C9BEA.jpeg
6299DAFD-44A9-4FA0-B104-22E19974A78C.jpeg
30FC067A-41CF-432E-AEDE-DC1D479F569F.jpeg
6C076613-120E-4E14-8C3D-4F136D4A8BF6.jpeg
 
Topp