• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex i helguld.

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
1675/8 med den matta bruna tavlan är nog snyggast. Men skulle jag hosta upp degen så antar jag att smurfen med diamantindex ligger i samma prisklass(+-15k?) som en 1675/8 i bra skick, vilket jag tycker är en roligare klocka :p men jag har skum smak verkar det som ^^
 

InFeFe

Cartier
2-Faktor
Dra åt skogen vad sugen jag blev på:

VIT-

GULDS-

wmwx08J.jpg
 

tissoter

Audemars
som nytt medlem blåser jeg liv i denne tråden :)
Jeg synes 1675/8 er en av de snyggeste i gull.
Jeg har en 1675/8 "CONCORD" en sjelden tidlig modell :) denne har også en svært tidlig skive hvor du bla har strek mellom Oyster og perpetual slik at det står
Oyster-Perpetual dette hadde kun de tidligste modellene.
Har du fler bilder :)
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Jag tänker samma tanke som dig, jag har kommit fram till att jag vill ha länk o vill hålla mig så nära 100k som möjligt...

Blå 16618 , jag gillar inte den mindre kronan på gmt o blått är flott...
 

Johnny Pickles

Cartier
2-Faktor
IMG_0976.JPG

Jag måste säga att Skydwellern i gulguld är helt fantastisk. Den har det där lilla man saknar. Jämför man med YM2 i gulguld är den mycket lugnare och enklare. Jag älskar även målarns guldpuck, grönt är alltid grymt till guld! Även DayDate men då är det bara 36mm som gäller för mig.

(Bilden är skitstulen)
 
Topp