Harry Palmer
Silver
Rolex garanterar väl delar 30 år efter produktionstopp, men i praktiken är det länge.Möjligtvis besvarat tidigare men kan man få tag i nya tavlor för OQ DD hos ad idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rolex garanterar väl delar 30 år efter produktionstopp, men i praktiken är det länge.Möjligtvis besvarat tidigare men kan man få tag i nya tavlor för OQ DD hos ad idag?
https://klocksnack.se/threads/den-ultimata-rolexurtaveltråden.89574/Möjligtvis besvarat tidigare men kan man få tag i nya tavlor för OQ DD hos ad idag?
Grym tavla på den, kommer ihåg att jag var spekulant på den. Men det var innan negroni kom in i bildenSaknar denna ibland
Riktigt läcker, men drömmer vore en opolerad tvåton med blå tavla.. gifter sig utmärkt med en negroni i solen!Grym tavla på den, kommer ihåg att jag var spekulant på den. Men det var innan negroni kom in i bilden
Tvåton är alltid rättRiktigt läcker, men drömmer vore en opolerad tvåton med blå tavla.. gifter sig utmärkt med en negroni i solen!
Två helt magiska klockor. Själv tycker jag oysterbandet sitter bättre på den blåa tavlan. Går det att byta?Ett par nytagna bilder på två av mina OQ:s. Ref 17014 & 17000.
Går inte att byta band eftersom dom är integrerade i boetten. Länken till 17014 heter jubilee integral och till 17000 oyster integral.Två helt magiska klockor. Själv tycker jag oysterbandet sitter bättre på den blåa tavlan. Går det att byta?
Riktigt grymma båda två iallafall
Aha, synd, trodde man kunde det men att det var kortare spring bars vid lugsen som på Oris Aquis. Grymma klockor iaf.Går inte att byta band eftersom dom är integrerade i boetten. Länken till 17014 heter jubilee integral och till 17000 oyster integral.
Riktigt fin 17014, blå tavla gör den så bra!Ett par nytagna bilder på två av mina OQ:s. Ref 17014 & 17000.
Dagsfärsk bild på min OQ 17013. Är vanligtvis inte speciellt förtjust i diamanter men tycker det funkar bra på denna.
OHMYGOD - vilken fin tavla!Dagsfärsk bild på min OQ 17013. Är vanligtvis inte speciellt förtjust i diamanter men tycker det funkar bra på denna.
Snyggt!Färgmatchningen är on top här ;-)
Tack!Snyggt!
Riktigt cool!En bild på min OQ DD 19019. Tillverkad 2001 men inte uttagen förrän 2006, en riktig hyllvärmare mao.
Wow! Vilken tavlaEn bild på min OQ DD 19019. Tillverkad 2001 men inte uttagen förrän 2006, en riktig hyllvärmare mao.
Wow! Du borde sälja den. Till mig!Dagsfärsk bild på min OQ 17013. Är vanligtvis inte speciellt förtjust i diamanter men tycker det funkar bra på denna.
Mycket bra!Färgmatchningen är on top här ;-)
Den tavlan...magisk!En bild på min OQ DD 19019. Tillverkad 2001 men inte uttagen förrän 2006, en riktig hyllvärmare mao.