Ja, det är nästan samma klocka! Kul med Musse!!OT: Såg denna tråden och kom ihåg en klocka som låg och vilade i byrålådan.
Oklar ref på den, troligtvis mekanisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det är nästan samma klocka! Kul med Musse!!OT: Såg denna tråden och kom ihåg en klocka som låg och vilade i byrålådan.
Oklar ref på den, troligtvis mekanisk
Tack.Fasen va bra det blev! Snyggt jobbat!
Tack snälla!Riktigt kul projekt!blir sugen att testa själv!klockan är kanonfin!
Detta är ju ingen Rolexmodell.Cool! Vad mer finns det för ovanliga rolex ref som man aldrig har sett??
Nej det tror jag inte, jag tror inte Whorlex gjorde någon med Musse tavla, alla är nog troligen moddar, @Aurum har bättre koll än jagHar själv sneglat lite på dessa, finns det någon ref som är en legit rolex modell utan ommålade tavlor etc?
Blev förövrigt riktigt snyggt med Sekundvisaren och Lädret!
Tack så mycket, haft mycket kul med honomRiktigt roligt projekt och bra tråd. Tack!
Förstår det!Tack så mycket, haft mycket kul med honom
Tack för vänliga ord, bara att köpa en du också så vi kan hjälpas åt att sprida lite glädje till folket@Margarinkungen Bästa och roligaste jag läst på länge. Du är inte bara kung, du är en härlig nörd också! Tack och bock!
Inga synpunkter detta, men mycket MM https://www.chrono24.se/watches/rolex-mickey-mouse--165.htm#gref
Tack, den är fantastisk, det är svårt att bli annat än glad med den på armen. Tyvärr använder jag den lite för lite men den makalöst bra faktisktSå jäkla häftig klocka!
Om det är okej kan jag svara på det @Margarinkungen . Sitter ett 2824 verk i den. Och då inte datumfönstret läge passar med original ETA skiva . Så köpte vi ett inlägg som skulle ligga över den befintliga Eta skivan . Men det fick inte riktigt plats. Så fixen blev att steloperera skivan och ta bort datumdelarna och limma skivan på insidan. Kanske skulle det gå att fixa idag om det finns andra delar som passar bättre. var ändå några år sen vi gjorde modden.vad är fel på datumet?
Får fixas när rätt verk kommer till mig.... det börjar dock bli dags för en service snart, den drar sig lite nu, rucka nu och service när lusten faller påOm det är okej kan jag svara på det @Margarinkungen . Sitter ett 2824 verk i den. Och då inte datumfönstret läge passar med original ETA skiva . Så köpte vi ett inlägg som skulle ligga över den befintliga Eta skivan . Men det fick inte riktigt plats. Så fixen blev att steloperera skivan och ta bort datumdelarna och limma skivan på insidan. Kanske skulle det gå att fixa idag om det finns andra delar som passar bättre. var ändå några år sen vi gjorde modden.
En upp på den!Passar på att bumpa tråden. Det är han faaaan värd
Japp, använde honom tills nyss när hulken åkte på igenEn upp på den! Har han kvar den mån tro?
Ok, ändå värdig ersättare haha.Japp, använde honom tills nyss när hulken åkte på igen
Haha, ja Hulken ville på igenOk, ändå värdig ersättare haha.
Tack snällaRiktig kul läsning, och grym klocka!
Det där gick ju galant med en hel del modds, hoppas du kommer få tag i rätt verk någon gång.