Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
tänk om man bara hade kontakt personer i rolex, fan vilken lyx det skulle vart.Har någon lyckats få bekräftat att det blir en prisökning i Sverige den 1/2?
Skriver "lyckats" för att det oftast bara är Rolex som vet...
Frågan är väldigt het för min del då jag sitter i startgroparna inför ett köp och mellan den 25/1 och 1/2 är det inte många dagar för att slå till!
Vilken modell är det som du tänker köpa?Samma här![]()
Vilken modell är det som du tänker köpa?
Om du är i startgroparna att slå till mellan de dagarna så måste du boka köpet, annars kommer du inte att få köpa den om höjningen blir en realitet! När jag köpte förra året så bokade jag klockan en vecka innan höjningen då jag bor i stockholm och inte hade möjlighet att åka ner till Göteborg för än veckan därpå - När jag väl kom så var klockorna borttagna men jag fick som sagt köpa min då den var bokad trots höjningen!Frågan är väldigt het för min del då jag sitter i startgroparna inför ett köp och mellan den 25/1 och 1/2 är det inte många dagar för att slå till!
Det där hade väl med valutan att göra?Om du är i startgroparna att slå till mellan de dagarna så måste du boka köpet, annars kommer du inte att få köpa den om höjningen blir en realitet! När jag köpte förra året så bokade jag klockan en vecka innan höjningen då jag bor i stockholm och inte hade möjlighet att åka ner till Göteborg för än veckan därpå - När jag väl kom så var klockorna borttagna men jag fick som sagt köpa min då den var bokad trots höjningen!
Det kan iofs stämma men är inte en höjning oavsett anledning samma sak i princip?Det där hade väl med valutan att göra?
Tror att det i ditt fall handlade om att en höjning bekräftades pga valutan, och butikerna valde då att strypa försäljningen tills dess att de visste vad de nya priserna skulle bli.Det kan iofs stämma men är inte en höjning oavsett anledning samma sak i princip?
Det har du nog rätt i - När det är "vanlig höjning" När går det live och när får ad information om detta? Det är ju väldigt enkelt för en ad att säga "tyvärr klockan är slut och beräknas ankomma vid månadsskiftet" Om de då har vetskap eller inte om en eventuell prishöjning kan de ju dra nytta av det - bara en tanke!Tror att det i ditt fall handlade om att en höjning bekräftades pga valutan, och butikerna valde då att strypa försäljningen tills dess att de visste vad de nya priserna skulle bli.
De som varit med under en längre tid har säkert fog för den typen av inlägg.Hmm och till de som drog den klassiska det är bara ett försäljningssnack...
I told ya!
Möjligt, men oavsett hur många inlägg man gjort här så speglar inte det antal år som klockintresserad.De som varit med under en längre tid har säkert fog för den typen av inlägg.