Står inget slutpris på bokningslappen hos Rob, bara summan man lagt i handpenning samt vad det man bokat.Om säljaren då skriver x belopp på "bokningslappen" är det då det priset som gäller när den hämtas ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Står inget slutpris på bokningslappen hos Rob, bara summan man lagt i handpenning samt vad det man bokat.Om säljaren då skriver x belopp på "bokningslappen" är det då det priset som gäller när den hämtas ut?
Nymans bekräftade idag att 5% höjning gäller från och med fredag.
Du såg inte om de hade någon 114060 (sub c, no date) inne? De lovade i och för sig i julas att höra av sig så fort den kom in. Men svarar o andra sidan inte på mail, så man undrar. Har gått o väntat ett tag o det skulle kännas lagom surt o betala mer än jag var inställd på att göra.Bergströms i GBG sade att det blir prisökning nästa vecka, sade sig ej veta hur många %.
Du såg inte om de hade någon 114060 (sub c, no date) inne? De lovade i och för sig i julas att höra av sig så fort den kom in. Men svarar o andra sidan inte på mail, så man undrar. Har gått o väntat ett tag o det skulle kännas lagom surt o betala mer än jag var inställd på att göra.
Du såg inte om de hade någon 114060 (sub c, no date) inne? De lovade i och för sig i julas att höra av sig så fort den kom in. Men svarar o andra sidan inte på mail, så man undrar. Har gått o väntat ett tag o det skulle kännas lagom surt o betala mer än jag var inställd på att göra.
Det är riktigt bra pris, det är nog där lätt begade 114060 kommer landa på framöver.Är nu på gång att köpa en 116610LN från oktober 2015 för 58. Visst är det inget att fundera på?
Ok då klipper jagDet är riktigt bra pris, det är nog där lätt begade 114060 kommer landa på framöver.
SubC GTG sen? Jag kan ta med mina tvåOk då klipper jagHar inte kunnat plugga idag för att styra upp med kurir från Finland...
Tur man jobbar på ett företag med kontor i Helsingfors
![]()
Nu har jag just fört över 6200 fucking EUR så hoppas han är ärlig...Det är riktigt bra pris, det är nog där lätt begade 114060 kommer landa på framöver.
Lätt! Stökigt värreSubC GTG sen? Jag kan ta med mina två![]()
Hur gick det?Nu har jag just fört över 6200 fucking EUR så hoppas han är ärlig...
Verkar dock vara en reko kille som jobbar på Premiärmenisterns kontor nära mitt företags finlandskontor så borde vara lugnt. Man blir dock alltid skitnervös...
Vi får se. Han ska leverera den till en kollega på Helsingsforskontoret på måndag och sedan tar han med den hem till Sthlm på tisdag. Lång väntan och jävligt nervöst. Tror dock verkligen det kommer gå bra. Säljaren känns reko och magkänslan brukar ändå ha ganska rättHur gick det?
Stek och stök är den bästa kombinationen.Lätt! Stökigt värre
Edit: Stekigt värre - men kan bli stökigt också![]()
Ser fram emot paketöppningen, och efterföljande AW....Vi får se. Han ska leverera den till en kollega på Helsingsforskontoret på måndag och sedan tar han med den hem till Sthlm på tisdag. Lång väntan och jävligt nervöst. Tror dock verkligen det kommer gå bra. Säljaren känns reko och magkänslan brukar ändå ha ganska rättHoppas det gäller även denna gång....
Kanske måste göra en paketöppning. Har aldrig gjort ngn...Stek och stök är den bästa kombinationen.
Ser fram emot paketöppningen, och efterföljande AW....
Inte jag hellerKanske måste göra en paketöppning. Har aldrig gjort ngn...![]()
Perfekt timing med andra ord! Väntat länge?Fick samtal om att min anlänt idag, så imorgon blir jag med SubKommer att få den till dagens pris och blir därmed inte drabbad av höjningen. Tur att man la in handpenning känner jag. Taggad till tusen!!!
Handpenning säkrar inte priset som varit så hoppas att dom har sagt till dig att du får den för dagens pris så du inte går på en nitlott.Fick samtal om att min anlänt idag, så imorgon blir jag med SubKommer att få den till dagens pris och blir därmed inte drabbad av höjningen. Tur att man la in handpenning känner jag. Taggad till tusen!!!
Var det inte höjning från och med 1/2, dvs på måndag?Inte jag heller
För att förresten styra ontopic. Imorgon börjar nya priserna träda i kraft hos nymans, har de något kul i lager om någon vill köpa något innan?
Någon butik ska enligt uppgift i tråden uppdatera priserna imorgon.Var det inte höjning från och med 1/2, dvs på måndag?
Ja, tydligen men höjningen borde ju gälla för alla handlare samtidigt. Jag trodde att en Rolex AD betalade klockan när den såldes.Någon butik ska enligt uppgift i tråden uppdatera priserna imorgon.
Yes, eller för att vara exakt så hörde jag det från @Floduttern som var inne på nymans i stockholm tidigare i veckan.Någon butik ska enligt uppgift i tråden uppdatera priserna imorgon.
Yes, eller för att vara exakt så hörde jag det från @Floduttern som var inne på nymans i stockholm tidigare i veckan.
Bra rättat, lovar att jag ska försöka dra ned på Mad Men-drickandetNu har du tagit några öl till lunchEnligt uppgift från nymans ska de höja nu på måndag 1/2.
Jag skrev att jag förenklade. Men om jag tittar på dina siffror så känns de konstiga... Väldigt konstigt att personer har 20 gånger sin årsinkomst i förmögenhet... Väldigt konstigt... Såvida det inte handlar om genomsnitt. Men då borde fortfarande inkomsten ligga högre (i genomsnitt). Jag tittar gärna på källan du har till dina siffror, detta är intressant!
Med bilar så beror det ju på märke. BMW har jag för mig vill ha betalt, AD:na äger bilarna. Andra märken ställer ut dem hos handlarna utan att ta betalt.
Bara fredagar from. lunch TompaBra rättat, lovar att jag ska försöka dra ned på Mad Men-drickandet
![]()