• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex prishöjning from 1/2-2016??

Handpenning säkrar inte priset som varit så hoppas att dom har sagt till dig att du får den för dagens pris så du inte går på en nitlott. :) grattis till klockan!
Helt rätt Lyckyluciano. Pratade personligen med säljaren och han meddelade att jag får dagens pris. Enligt honom träder prishöjningen i kraft först på måndag.

Eller hur:) Ja betalade handpenningen i mitten av januari så jag har inte behövt vänta särskilt länge. Ville inte riskera att bli utan om man kommer in försent, och med tanke på efterfrågan just nu så känns det som att jag gjorde rätt.
Vart är det här? I Sthlm hade du fått vänta i evigheter :)

Noterar att 16570 på chrono24 säljs för minst 3450£ nu till skillnad från förra veckan då det fanns iaf 10 st som härjade under 3000£. Börjar folk köpa på sig denna, hittills underskattade (iaf prismässigt), skönhet?

Kollade Patek och Rolex här i Dublin, och säljaren sa att samtliga Rolexmodeller skulle höjas med 5% från och med måndag 1 Feb. Mycket bra utbud av diverse Rolexmodeller på lager. Rekommenderas.

Ändrar de inte sina priser på hemsidan så får de nog vackert sälja till det priset. Att något enstaka pris är fel går väl att skylla på "tryckfelsnisse". Finns ju en o annan lag som reglerar detta.

Vet att de ser över priserna på hemsidan...
Exempelvis står det att min Breguet kostar 191 tkr, men listar egentligen 212 tkr. Med lite tålamod så ska det nog bli ordning på torpet ;)

Tror att OSH menar att marginalen för en gråhandlare är betydligt lägre än för en AD; en skillnad om 5 % på priset påverkar marginalen mer för en gråis än för AD.
Fattar jag väl men han skriver en del roliga grejer. Det är ju bara för samtliga inkl gråhandlarba att höja priserna med 5% om ökningen är 5%.

Tillbaka
Topp