Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smaksak. Båda är grymma!
Jag skulle tro att personer som spottar bubblan även skulle kunna rabbla referensen på din SD.Men vänta nu. 114060 finns inte med datum. Är det en stålsub med datum så heter den 116610LN.
För att svara på frågan så ställde jag mig den själv för ett tag sen. Jag ville ha en sub med datum, men tycker att bubblan gör att den skriker lite mycket "Titta på mig - jag har en Rolex!!", så det slutade med en Sea-Dweller 116600 för min del. Mycket nöjd, och klockan har suttit på armen all vaken tid sedan köpet.
Lycka till!
Tror du verkligen det?Jag skulle tro att personer som spottar bubblan även skulle kunna rabbla referensen på din SD.
Absolut.Tror du verkligen det?
Jag pratar ju bara utifrån egen erfarenhet, men jag har förknippat just förstorningsbubblan med Rolex sen jag var typ 7 år och på den tiden hade jag dålig koll på Rolex referenser.
Men vänta nu. 114060 finns inte med datum. Är det en stålsub med datum så heter den 116610LN
Hur ofta är du på 300 meters djup? Hur många använder ens sin dykarklocka för att dyka? Blir lite konstigt att välja bort datum för att den inte behövs på en klocka som är gjord för dykning när man själv inte ska använda den till det kan jag tycka.No-date känns mest rätt för mig på en dykarklocka, varför behöver jag veta datumet på 300 meters djup liksom
Inget datum precis som det var när klockan kom.Vet fortfarande inte vad "no date" är för någonting... Skärp er.
EN SUBMARINER ALLTSÅ!Inget datum precis som det var när klockan kom.
Nej logines hydroconquest, eller var det inte uppenbart?EN SUBMARINER ALLTSÅ!
Vet fortfarande inte vad "no date" är för någonting... Skärp er.
Inget datum precis som det var när klockan kom.
EN SUBMARINER ALLTSÅ!
Nej logines hydroconquest, eller var det inte uppenbart?