Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som en MK VI, typ 3.xx serie?Vad har vi för olika versioner av Rödsub på ks tro. En sammanställning kanske vore på plats? Många mk5 och 6 gissar jag. Själv vet jag inte faktiskt haha har för dålig syn men tror det är.en.mk6.
3.3mil serial gör de inte lättare heller
Mmm jag tycker det ser ut som stängda 6or men kan vara "halvstängda" också. Får leta fram förstoringsglaset!Stängda 6or ser det ut som, och rundare S?
Lite zoom på mobilen. Mk5 tycker jag.... Eller?
Swiss t < 25 är rolex märkning av tavlorna och innebär att det är en tritium tavla med mindre än 25 milliCurie i lumen! Beroende på när din 1680 tillverkades kan du då säkerställa om denna version av tavla är tidsenlig!Mycket bra information. Tack! Extra kul är att jag tog av mig min 1680 för att kolla om det som står på min länk och ändlänkar stämmer med årsmodell och att det faktiskt gör det
Någon som vet vad T < 25 betyder? Står längst ner på tavlan.
Swiss t < 25 är rolex märkning av tavlorna och innebär att det är en tritium tavla med mindre än 25 milliCurie i lumen! Beroende på när din 1680 tillverkades kan du då säkerställa om denna version av tavla är tidsenlig!
Här har du en 1680 med service tavla då "swiss" innebär luminova och de kom på slutet av 90-talet och således..Oj då! Hur går jag tillväga för att göra det? Grym information fö.
Jag tror att majoriteten, om inte alla!?, 1680 kom med Swiss t<25 från fabrik? Någon av våra riktiga experter får gärna kliva in!Oj då! Hur går jag tillväga för att göra det? Grym information fö.
Swiss användes till och med -63 och sen återupptogs det någon gån på -90 eller 00-talet. 1680 är tillverkad där imellan så ser du någon med en sån så har den en servicetavla.Jag tror att majoriteten, om inte alla!?, 1680 kom med Swiss t<25 från fabrik? Någon av våra riktiga experter får gärna kliva in!
Jag tror att majoriteten, om inte alla!?, 1680 kom med Swiss t<25 från fabrik? Någon av våra riktiga experter får gärna kliva in!
För info så är vi i trastens tråd om rödsub ;DLäste Trastens tråd om rödsub och tavlor utan T < 25 är tydligen servicetavlor.
Edit: aningen sen.