Osåld sedan september. Annonspriset har successivt ökat, från 114, till 118, till 119, till 129. Fortfarande osåld.Avslutad - 110k. Rolex Submariner 16613 Sultan Serti dial.
Hej KS! Tänkte testa om det finns något sug efter en ovanlig och cool sub nu när våren närmar sig. Det är en 16613 med sultan tavla med brilliant och safirindex. Skicket är bra med fin lyster i insert och bra borstning på boetten samt skarpa luggar. Klockan är dock använd och spår av detta...klocksnack.se
Rolex-intresset i ett jävla nötskal.
Du har en sammanfattning ovan. Med ditt tillägg om att den var tillbakadragen mellan 119 och 129.Jag förstår att du har historik. Jag förstår att du lägger massa tid på att analysera och smutskasta min annons, även att det är helt meningslöst för dig. Jag förstår också att du vet att klockan varit tillbakadragen under 3 månader. Så ja. Du vrider medvetet på sanningen för att få mig att framstå sämre.
Men lägg du ut historiken, jag har den ju inte och kan missminna mig. Men lägg då upp all historik, och inte bara den som passar din story.
Det viktigaste är att du får det att framstå som att jag har haft den ute sedan september och hela tiden bumpar annonsen samt successivt höjt priset. Det ger ju en helt felaktig bild och det vet du.
Har verkligen ingen livsuppgift att ”snabba” för dig. Tyckte dock att det för ett tag sedan var kul med 16 (eller vad det nu var) likadana foton, har aldrig sett det i en annons tidigare. Och nu är det för mig fascinerande att priset fortsätter uppåt trots att den förblir osåld.
Du har ju flera intressenter, det är ju bra! Finns väl bara tre vägar att gå nu då. Sälja, dra tillbaka eller höja priset.