• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex - Tråden där ni diskuterar ”värdeökning”, listor, orättvisor och spåkulor

Haha som sagt, här svamlas det om att få köpa en rolex till list är samma sak som nån slags VIP-klubb.

Men var det inte du som yrade om "breda axlar", "djupa fickor" samt att du trodde att personalen ville ligga med dig för dom var trevliga? Aaa du gick ju runt med en rolle som du slått in i gladpack också så att den inte skulle repas? Jag slutar diskutera detta nu för det är fan deppigt...
Va? Är det han som är ”djupa fickor” snubben? Episkt skrivet och viralt numera…..

Instämmer med föregående talare en 37mm sub (utan polerade länkar) vore en gåva till mänsklighetet och bra mkt roligare än en 5e shade av brunt på en gmt bezel. Tyvärr lär det ej hända.

Monochrome har kommit med sin årliga Rolex prediction. GMT-Master fyller 70 år i år så flera varianter av den.

Kul idéer, den vita Explorer såg verkligen nice ut! Jag funderar på att åka ner. Någon som har varit där och kan dela erfarenhet?

Kul idéer, den vita Explorer såg verkligen nice ut! Jag funderar på att åka ner. Någon som har varit där och kan dela erfarenhet?
Jag var på W&W förra året, helt klart en kul upplevelse, rekommenderar starkt.

I princip alla Rolex varianter/tavlor fanns förutom off catalogue. Tyckte ändå att Rolex hade en av de tråkigare utställningarna, såg mest ut som en välfylld butik.

Andra tillverkare hade mer kreativa utställningar och det var lättare att få prata med personalen och klämma på nya modeller.

Jag var på W&W förra året, helt klart en kul upplevelse, rekommenderar starkt.

I princip alla Rolex varianter/tavlor fanns förutom off catalogue. Tyckte ändå att Rolex hade en av de tråkigare utställningarna, såg mest ut som en välfylld butik.

Andra tillverkare hade mer kreativa utställningar och det var lättare att få prata med personalen och klämma på nya modeller.
Låter bra, framförallt vill man känna på grejorna, kan vara extra kul i år om det kommer lite kul nyheter. Synd att Rolex inte har ett museum som Omega hade varit en grym kombo! Var på omega museet förra året, kan rekommenderas! Riktigt trevligt och fabriks butiken jämte hade i princip allt in stock(utan snoopy såklart 🙈)

Ja en sån hade jag tagit utan att blinka!
IMG_7966.jpeg

Explorer i helguld hade också varit nåt. Så fel men ändå så jäkla rätt!
IMG_7964.jpeg

Tillbaka
Topp