• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex - Tråden där ni diskuterar ”värdeökning”, listor, orättvisor och spåkulor

Jag är såld i alla fall, har väntat på en 54:a med ljusare tavla. Det blir att försöka knipa en för min del.

Hur många köplatser hoppar man över om man ber om att få köpa Rolex-krimskrams frivilligt?
IMG_4208.png

Den där bordsklockan är något av det sjukaste jag sett. Ta bort två nollor och det hade fortfarande varit patetiskt.

Hahaha helt galet, 121k för en bordsklocka ☠️. Du kanske får ställa dig i kö för att köpa en sub efter att du köpt bordsklockan 🤣.

Egalt vad folk lägger sina pengar på. Men hellre detta än massa drop ship skit. Och med tanke på att 200% av det som diskuteras anses som överprisat av resten av världen här så….. 🤷🏻‍♂️
ni vet att folk säger samma sak om ert eventuella spenderande på ”vanliga” klockor va 😁

ni vet att folk säger samma sak om ert eventuella spenderande på ”vanliga” klockor va 😁
Givetvis vet jag det. Mitt inlägg var snarare en förundran över vem som skulle köpa dessa produkter i något annat syfte än att kamma hem pluspoäng hos en AD för att klättra några pinnar i kön. Tveksam till att manschettknapps-entusiasterna komma flockas till Rolex-butiken för att köpa.

Givetvis vet jag det. Mitt inlägg var snarare en förundran över vem som skulle köpa dessa produkter i något annat syfte än att kamma hem pluspoäng hos en AD för att klättra några pinnar i kön. Tveksam till att manschettknapps-entusiasterna komma flockas till Rolex-butiken för att köpa.

Bordsskicken är ju rätt kul. Något dyr kanske, men har man en inredning som passar i övrigt så är det väl inga problem att ha en sådan.

Samma person som köper en ”dyr” klocka och visar för alla polare. Enda skillnaden är att personen som köper bordsklockan har lite extra deg 😉

Och om det inte är för flex så har ju olika märken gjort bordsklockor i decennier.

Samma kundgrupp som köper allt annat jag tycker är dumt.
Dvs en hel jävla hög med folk som tycker jag är "Dum I hela Huvudet" som inte tycker och gör som de gör.

Gissar en "Riktigt bra kund" kan få både knappar och klocka som present istf annat jox ur den "hemliga" vita katalogen.

Tillbaka
Topp