• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

ROLEX/TUDOR

Nu syftade vi på ETA urverk..

Ja? IWC har ett urverk med splitsekundkronograf, minutreptition och evighetskalender som är i sin grundligaste form baserat på Valjoux 7750. Men allt jag nämnt i tråden har syftat på de mer standardiserade utförandena som verket kan levereras i, inga specialbeställningar eller modifieringar i efterhand.

Får typ ett nervöst sammanbrott av att läsa den här tråden :hilarious:

Känner typ såhär över trådens utveckling:

IMG_6679.JPG

Hur kan du säga att vi är dryga? alla har gjort sitt yttersta för att försöka förklara. De har lagt ner tid och energi på att ge dig svar...
särskilt Echo Delta!
Ja absolut. Och i det sista inlägget förklarade han bra. Men näää då ska massa andra tomtar lägga sig i diskussionen o dryga sig..

Börja med att läsa de svar du får. Sluta sen upp med kränktheten.

Nämen va KUL att du kan veta att jag känner mig kränkt...nä nu orkar jag inte med ert tjafs...ska alltid spåra såfort man pratar om nåt...massa besswissers ska lägga sig i. Ja börjar spåra ur och inte bara jag som tycker det...

Tillbaka
Topp