ChumpTime
Silver
Fair point. Dwellern på bilden som TWH postade har dock uppenbarligen stavindex, dvs stålmodellen.Tror inte den utgått.. Rolex har väl inte alla modeller där heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fair point. Dwellern på bilden som TWH postade har dock uppenbarligen stavindex, dvs stålmodellen.Tror inte den utgått.. Rolex har väl inte alla modeller där heller
Japp, ser ut som detFair point. Dwellern på bilden som TWH postade har dock uppenbarligen stavindex, dvs stålmodellen.
Fair point. Dwellern på bilden som TWH postade har dock uppenbarligen stavindex, dvs stålmodellen.
Finns vitguldare med stavindex också numer. Har iaf för mig att jag sett det till salu på TRF, kan iofs vara hopplock.Fair point. Dwellern på bilden som TWH postade har dock uppenbarligen stavindex, dvs stålmodellen.
Var ligger den?Varit i 4 rolex butiker i Dubai nu.
Vänte tid på nästan all sportrolex.
![]()
Kul att besöka världens största rolex butik och sportrolex montern såg ut så här
![]()
DJ, DD o kvinno klockor fanns massor av.
Mvh
Var ligger den?
Inget roligt att köpa på GC i Meloneras heller.
![]()
Ha ha, så är det säkert. Får du svar inom fyra dagar så hör av dig, då jag handla den åt digDem hörde av sig för ett halv år sen att jag var nummer 1 i kö på en daytona
Lär stå som nummer 1 for life![]()
![]()
![]()
Österrike, Lech. Inget sportstål men ändå rätt bra med klockor i montrarna!
Ja, Rolex är ett skitföretag men vad ska man annars köpa????När man läser den här tråden framstår Rolex som ett genuint osympatiskt företag
Vilken annan klocka som helst? Kan det vara så att en Rolex är en symbol för ägarens önskan att förödmjuka sig?Ja, Rolex är ett skitföretag men vad ska man annars köpa????
Nu ska vi nog lugna ner oss lite här.Vilken annan klocka som helst? Kan det vara så att en Rolex är en symbol för ägarens önskan att förödmjuka sig?
Hur menar du?Nu ska vi nog lugna ner oss lite här.
AD i Lech? Vart ligger den? Jag var där i somras men måste ha missat den...![]()
Rolex > RelationerPengar > relationer.
Håller inte med dig. Relationen är allt. Bara för att du är gammal kund betyder det inte att det inte finns 50 pers som premieras före digTyvärr är väl den svenska marknaden för liten för att de skall få någon ordentlig tilldelning. Jag är sedan gammalt kund hos Nymans i
Västerås och har ändå fått inse att någon Daytona eller SkyDweller i stål kan jag glömma. Fick dock ställa mig i kö på WG Daytona med Oysterflex. Den kan jag få om ca 2 år. Kollade samma klocka hos handlare i UK: den har du innan sommaren, var svaret där! Trots att jag bara köpt en klocka hos dem förut.
Så, ja. Relation med AD är bra, men tyvärr inte i Sverige.
Enligt en säljare på Krons, så får de lika bra tilldelning som större butiker i Europa... meeeen... jag litar inte på säljare, så jag tog det med en skopa salt.Tyvärr är väl den svenska marknaden för liten för att de skall få någon ordentlig tilldelning. Jag är sedan gammalt kund hos Nymans i
Västerås och har ändå fått inse att någon Daytona eller SkyDweller i stål kan jag glömma. Fick dock ställa mig i kö på WG Daytona med Oysterflex. Den kan jag få om ca 2 år. Kollade samma klocka hos handlare i UK: den har du innan sommaren, var svaret där! Trots att jag bara köpt en klocka hos dem förut.
Ok, tack för tipset. Ska dit i april igen.Mitt i stan! De hade AP, Patek, Hublot, Rolex, IWC och tudor
Tilldelningen är tvärtom skapligt generös i Sverige.Tyvärr är väl den svenska marknaden för liten för att de skall få någon ordentlig tilldelning. Jag är sedan gammalt kund hos Nymans i
Med Svensk marknad ska man komma ihåg att väldiga mängder av tilldelningen till svenska AD pga vårt momsläge och lattjolajban-valuta ofta går på privatexport. Så marknaden är stor med generös tilldelning men det betyder inte att produkten är kvar inom riket.Tilldelningen är tvärtom skapligt generös i Sverige.![]()
Enligt en säljare på Krons, så får de lika bra tilldelning som större butiker i Europa... meeeen... jag litar inte på säljare, så jag tog det med en skopa salt.
Tack för info!Som någon som faktiskt har tidigare insikt i Krons tilldelning så kan jag säga att deras tilldelning var förvånandsvärt hög jämfört med andra butiker i resten av Europa.
Men saken är, att som många butiker, så betyder inte att en leverans på X klockor att samma antal kommer ut till försäljning direkt i butiken.
Är de smarta (Som de oftast är.) så kanske de väntar med att meddela kunder att klockorna kommit in.
Varför göra detta? De kanske haft en osedvanligt god försäljning och inte vill överstiga sin budget FÖR högt för att tänka på nästa års budget, eller motsatsen att de använder dessa extremt lätta pengar att kompensera en månad med låg försäljning.
Det är affärer och pengar vi pratar om egentligen, förvänta er inte att butikerna ser det på något annat sätt.
TudorJa, Rolex är ett skitföretag men vad ska man annars köpa????
Står på väntelista för en 116610LN som alltid stått på min önskelista och även om det tar emot lite börjar jag snegla mot AP som ett alternativ till Rolex. Otåligheten lär väl fälla avgörandet...Ja, Rolex är ett skitföretag men vad ska man annars köpa????
Låter konstigtStår på väntelista för en 116610LN som alltid stått på min önskelista och även om det tar emot lite börjar jag snegla mot AP som ett alternativ. Otåligheten lär väl fälla avgörandet...