Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rolex AD i Lech am Arlberg i Österrike (Huber Uhren Schmuck)
1 st. 116400GV Milgauss i lager och en uppsjö av en massa vitgulds Datejusts mm.
Tyvärr inte mer spännande än så och rätt likt situationen i Sverige.
![]()
Ja absolut men jag hade förväntat mig mindre av guldklockorna och kanske lite mer av sportstål då Lech är extremt posh och premium överlag... (Sportstål är lite arbetarklass för alla ryska oligarker här.)Samma situation i hela världen. Bara att acceptera.
Stoppa pressarna!Nu kommer lite ljus i tunneln!
Jag vill ha en 114060, så i slutet av januari mailade jag alla ADs i Sverige om jag kunde få köpa en.
Alla svarade.
Vissa sa att listorna var stängda, medan andra lät mig få köa.
I tisdags, 9:e april plingade det till i min telefon. Mail från en AD...
"Hej, vi har en 114060, är du fortfarande intresserad?"
Whaaaat...?
Har precis fått bekräftat att de har fått mina pengar, så nu är klockan betald. Plockar upp den nästa vecka![]()
Nu kommer lite ljus i tunneln!
Jag vill ha en 114060, så i slutet av januari mailade jag alla ADs i Sverige om jag kunde få köpa en.
Alla svarade.
Whaaaat...?
Har precis fått bekräftat att de har fått mina pengar, så nu är klockan betald. Plockar upp den nästa vecka![]()
Nu kommer lite ljus i tunneln!
Alla svarade.
Whaaaat...?
Aldrig satt min fot därSkulle tro att din Rolex-historik underlättar![]()
Innan de skrev upp mig så sa hon jag mailade med att väntetiden var runt ett halvår. Det är nog inte lika mycket spring på 114060. Bra för migAlla tio innan i kön kanske trodde det skulle ta ett år och hade inte pengarna redo![]()
Aldrig satt min fot där![]()
Aha, är det en grej? Vet inte om det skulle funka faktisktTänkte mer att du hade listat vad du redan hade för att visa att du är en potentiellt bra kundSå hade nog jag gjort i alla fall.
Aha, är det en grej? Vet inte om det skulle funka faktiskt
- Hej, jag äger tre rainbow Daytonas, men jag behöver något som jag kan sabrera med...
Klantigt som fanDitt namn syns.
Väldigt random. Rob lät mig också få köa, men de ville ha handpenning, 20%Jag har mejlat flera AD utanför Stockholm, samt besökt Krons, Nymans och Rob angående 114060.
Alla sa att det är så högt tryck på modellen så jag fick inte komma med på någon lista, de enda modellerna som jag kunde få bli uppskriven på var Explorer och Explorer 2.
Har tidigare köpt två klockor på Krons och två på Nymans, alla i stål, kanske måste köpa guld först?![]()
En få gratulera! ..de finns hoppNu kommer lite ljus i tunneln!
Alla svarade.
Whaaaat...?
Har andra med datumEn få gratulera! ..de finns hopp..själv är jag sjukt beroende av datum.
![]()
Har andra med datum![]()
Skumt att Nymans beter sig på det viset. Man har ju ingen lust att (eller kan knappt) köpa en Zenith eller en Chopard av dem efter ett sådant bemötande.Ja, jo, så kan det vara... Den känslan fick jag när jag försökte ställa mig i kö på Nymans, dem sade i princip "stick härifrån" mellan raderna... El iaf "vi har stängt alla listor"
Det är ändå en viss skillnad på att säga stick härifrån och vi har stängt alla listorSkumt att Nymans beter sig på det viset. Man har ju ingen lust att (eller kan knappt) köpa en Zenith eller en Chopard av dem efter ett sådant bemötande.
Det är ändå en viss skillnad på att säga stick härifrån och vi har stängt alla listor
Med den historiken borde han fått en direktSkulle tro att din Rolex-historik underlättar![]()
Med min historik så har jag tur om jag får en örfil.Med en historiken borde han fått en direkt