• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Barricello

Audemars
upload_2019-4-10_9-10-33.png
:hilarious::hilarious::hilarious: Kenny är ju en Sköning!
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Nu kommer lite ljus i tunneln!

Jag vill ha en 114060, så i slutet av januari mailade jag alla ADs i Sverige om jag kunde få köpa en.
Alla svarade.
Vissa sa att listorna var stängda, medan andra lät mig få köa.

I tisdags, 9:e april plingade det till i min telefon. Mail från en AD...
"Hej, vi har en 114060, är du fortfarande intresserad?"

Whaaaat...?

Har precis fått bekräftat att de har fått mina pengar, så nu är klockan betald. Plockar upp den nästa vecka :)
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Nu kommer lite ljus i tunneln!

Jag vill ha en 114060, så i slutet av januari mailade jag alla ADs i Sverige om jag kunde få köpa en.
Alla svarade.
Vissa sa att listorna var stängda, medan andra lät mig få köa.

I tisdags, 9:e april plingade det till i min telefon. Mail från en AD...
"Hej, vi har en 114060, är du fortfarande intresserad?"

Whaaaat...?

Har precis fått bekräftat att de har fått mina pengar, så nu är klockan betald. Plockar upp den nästa vecka :)
Stoppa pressarna!
 

Riley

Panerai
Nu kommer lite ljus i tunneln!

Jag vill ha en 114060, så i slutet av januari mailade jag alla ADs i Sverige om jag kunde få köpa en.
Alla svarade.
Vissa sa att listorna var stängda, medan andra lät mig få köa.

I tisdags, 9:e april plingade det till i min telefon. Mail från en AD...
"Hej, vi har en 114060, är du fortfarande intresserad?"

Whaaaat...?

Har precis fått bekräftat att de har fått mina pengar, så nu är klockan betald. Plockar upp den nästa vecka :)
00d.jpg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Nu kommer lite ljus i tunneln!

Jag vill ha en 114060, så i slutet av januari mailade jag alla ADs i Sverige om jag kunde få köpa en.
Alla svarade.
Vissa sa att listorna var stängda, medan andra lät mig få köa.

I tisdags, 9:e april plingade det till i min telefon. Mail från en AD...
"Hej, vi har en 114060, är du fortfarande intresserad?"

Whaaaat...?

Har precis fått bekräftat att de har fått mina pengar, så nu är klockan betald. Plockar upp den nästa vecka :)

Skulle tro att din Rolex-historik underlättar :)
 

David71

Rolex
2-Faktor
Jag har mejlat flera AD utanför Stockholm, samt besökt Krons, Nymans och Rob angående 114060.
Alla sa att det är så högt tryck på modellen så jag fick inte komma med på någon lista, de enda modellerna som jag kunde få bli uppskriven på var Explorer och Explorer 2.
Har tidigare köpt två klockor på Krons och två på Nymans, alla i stål, kanske måste köpa guld först? :)
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Jag har mejlat flera AD utanför Stockholm, samt besökt Krons, Nymans och Rob angående 114060.
Alla sa att det är så högt tryck på modellen så jag fick inte komma med på någon lista, de enda modellerna som jag kunde få bli uppskriven på var Explorer och Explorer 2.
Har tidigare köpt två klockor på Krons och två på Nymans, alla i stål, kanske måste köpa guld först? :)
Väldigt random. Rob lät mig också få köa, men de ville ha handpenning, 20%
 

Barricello

Audemars
Nu kommer lite ljus i tunneln!

Jag vill ha en 114060, så i slutet av januari mailade jag alla ADs i Sverige om jag kunde få köpa en.
Alla svarade.
Vissa sa att listorna var stängda, medan andra lät mig få köa.

I tisdags, 9:e april plingade det till i min telefon. Mail från en AD...
"Hej, vi har en 114060, är du fortfarande intresserad?"

Whaaaat...?

Har precis fått bekräftat att de har fått mina pengar, så nu är klockan betald. Plockar upp den nästa vecka :)
En få gratulera! ..de finns hopp :) ..själv är jag sjukt beroende av datum. :oops:
 

Nils Oscar

Breitling
Ja, jo, så kan det vara... Den känslan fick jag när jag försökte ställa mig i kö på Nymans, dem sade i princip "stick härifrån" mellan raderna... El iaf "vi har stängt alla listor"
Skumt att Nymans beter sig på det viset. Man har ju ingen lust att (eller kan knappt) köpa en Zenith eller en Chopard av dem efter ett sådant bemötande.
 

Laplander

Rolex
Jag lyckades inte köpa en "listfri" klocka, Tudor North Flag, från en butik i Stockholm. "Vi har den inte hemma" var det korta svaret. Inget om att den kommer in i butiken en viss månad eller att den går att beställa hem om jag verkligen vill köpa den. (Vilket jag ville). Fick lite premiumvibbar av det... :D
 
Topp