Haha, jag hittade klockan över disken i Tyskland ,de erbjöd även 6% rabbat.Inte mer än att jag fick vänta ett par månader innan jag kunde hämta min.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, jag hittade klockan över disken i Tyskland ,de erbjöd även 6% rabbat.Inte mer än att jag fick vänta ett par månader innan jag kunde hämta min.
6%, det var som tusanHaha, jag hittade klockan över disken i Tyskland ,de erbjöd även 6% rabbat.
Köpte du för list?6%, det var som tusanslog du till?
Nej, var ej ute efter den modellen.6%, det var som tusanslog du till?
HemligtKöpte du för list?
BeklagarHemligt![]()
Har fått detta från ''bergströms''
avsändaren: [email protected]
Är det legit?
Hej,
Du får detta mail eftersom vi har dig uppskriven som intresserad av en Rolex modell.
Vi gör vårt yttersta för att försöka korta ner väntetiderna på de mest attraktiva modellerna och i arbetet med detta behöver vi be dig om lite kompletterande information.
Om du fortfarande är intresserad så ber vi dig vänligen fylla i nedan uppgifter och skicka i retur till oss (läs noga genom förutsättningarna nedan innan du fyller i informationen).
Vi ser fram emot ditt svar senast den 2019-05-15.
Förutsättningar
Det finns möjlighet att stå som intresserad av en modell samt hos en butik åt gången.
Vi vill peka på att det är en intresselista och inget kösystem som bygger på när du skrev upp dig.
Detta innebär inte att vi öppnat upp intresse listorna för nya namn eller för 2019 års Baselnyheter.
Våra butiker har ingen möjlighet att svara på några frågor angående denna process då det sköts centralt och därför inte kommer att kunna svara på mail samt telefonsamtal beträffande detta.
Vi ber om er förståelse för att denna process är en del i vår strävan att kunna nå en bättre leveranssituation på de allra mest attraktiva modellerna.
Namn:
Adress:
Bostadsort:
Telefonnummer:
Mail:
Önskad butik:
Modell:
Tack för ditt svar samt förståelse.
Mvh Bergströms Ur
Är det viktigt att redovisa vad jag gav?Beklagar![]()
Blev mest förvånad att någon köpte TT för listÄr det viktigt att redovisa vad jag gav?
Menar du den nya i vitguld?Någon som vet hur lång väntetiden är på den nya Rolex gmt master 2 pepsi?
Dagar gånger XNågon som vet hur lång väntetiden är på den nya Rolex gmt master 2 pepsi?
Om jag säger så här, tänk dig tillbaka då du var 6 år och det var 1a advent och du längtade till Julafton. Ungefär så lång väntetid är det.Någon som vet hur lång väntetiden är på den nya Rolex gmt master 2 pepsi?
Om jag säger så här, tänk dig tillbaka då du var 6 år och det var 1a advent och du längtade till Julafton. Ungefär så lång väntetid är det.
Hur lång väntetid är det på nya batman?
Bra fråga, undra vilka som får en. Ser inte avpassningar på KS iaf...Hur lång väntetid är det på nya batman?
Blev bjuden på kaffe när jag var där sist så antar att jag är stammis. Hur länge får man vänta då?Det vet givetvis ingen då den är så ny och väntelistor inte är väntelistor per se vilket avhandlats x 1000 i denna tråden. Säkerligen en massa år om du inte är stammis, hinner komma andra Rolex släpp med hype innan dess. Om gamla halvslitna ex ligger ute för 130k så kan du gissa att det nya inte plockas hem så snabbt.
Ringer du butiken och frågar så får du ett riktigt svar istället för en massa spekulationerBlev bjuden på kaffe när jag var där sist så antar att jag är stammis. Hur länge får man vänta då?
Nej rätt svar är länge.Så cirkus 3-4 veckor?
Blev bjuden på kaffe när jag var där sist så antar att jag är stammis. Hur länge får man vänta då?
Blev bjuden på kaffe när jag var där sist så antar att jag är stammis. Hur länge får man vänta då?
Var inne och kikade hos en AD i Sverige, fick klämma och känna. Var inte köpläge för tillfället men upplevde det som att jag kunde gå ut med den samma dag om jag så ville. Fantastiskt grym sommarklocka förövrigt.Lyckades genom en kontakt få tag på en 11613LB genom AD, 1 månads väntetid. Är det ovanlig lång/kort tid för den modellen?