Är certet stämplat 2014 har jag väldigt svårt att tro att den ska ha någon garanti kvar, borde väl Hedens kunna svara på exakt vad som står på certet samt vilken tag det är.Nix, va bara tre bilder på bara klockan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är certet stämplat 2014 har jag väldigt svårt att tro att den ska ha någon garanti kvar, borde väl Hedens kunna svara på exakt vad som står på certet samt vilken tag det är.Nix, va bara tre bilder på bara klockan
Klockan va påväg till kund redan så frågade inte mer. Får leta vidareÄr certet stämplat 2014 har jag väldigt svårt att tro att den ska ha någon garanti kvar, borde väl Hedens kunna svara på exakt vad som står på certet samt vilken tag det är.
Stilren, klassisk klocka. Kan inte gå fel.hej allihopa är ny på detta forum. Tyckte det verkade roligt att lära sig lite mer om klockor.
Har idag varit inne på en ad och bokat min första rolex, en oyster perpetual 39mm med svart botten. Den passade bäst för min plånbok och tycker den är väldigt stilren och passar till allt, valde mellan blå och svart botten men övervägde svart. Tycker ni detta Är det ett bra första val?
Mvh Marcus
Är inte så mycket för klockan som sådan men svart tavla är helt klart ett bättre val än blå. Hade den blåa i några månader och tröttnade snabbthej allihopa är ny på detta forum. Tyckte det verkade roligt att lära sig lite mer om klockor.
Har idag varit inne på en ad och bokat min första rolex, en oyster perpetual 39mm med svart botten. Den passade bäst för min plånbok och tycker den är väldigt stilren och passar till allt, valde mellan blå och svart botten men övervägde svart. Tycker ni detta Är det ett bra första val?
Mvh Marcus
hej allihopa är ny på detta forum. Tyckte det verkade roligt att lära sig lite mer om klockor.
Mvh Marcus
.Är inte så mycket för klockan som sådan men svart tavla är helt klart ett bättre val än blå. Hade den blåa i några månader och tröttnade snabbt
Skönt att höra.Absolut ett bra första val som klocka!
Tänkte samma, kommer kunna ha den till allt och tycker inte om klockor som Sticker ut allt för mycketStilren, klassisk klocka. Kan inte gå fel.![]()
Osäker på uppläggningsavgifter, förstår vad du menar, tycker också det känns lite B att ta av betalning, men om det är helt kostnadsfritt så har jag ju inget att förlora på det, så jag får seÄr det helt kostnadsfritt, dvs inga uppläggningsavgifter osv, är det väl bättre att lägga pengarna på 0,95% räntekonto och betala av på 24 månader. Personligen är jag dock av uppfattningen att lyx köper man kontant.![]()
Sub tog lite längre att tröttna på. AP RO har jag än så länge inte tröttnat på.
Och vad gillar du för klockor? Skönt att höra tänkte samma sak att jag förmodligen kommer tröttna på den blå.
+1 på den!Grattis till ett mycket bra val, jag säger betala allt på en gång kontant om du har möjligheten.
Det ger en behaglig känsla du annars går miste om.
det går - kostar väl runt 1300kr att byta den länkraden..Går det att byta dessa fasta länkbitar på en oysterlänk? Det är 2 länkbitar på en 78790 länk som troligtvis blivit nedpolerad efter ett slag eller liknande och det ser ju sådär ut.
![]()
Har du gjort det?det går - kostar väl runt 1300kr att byta den länkraden..
Är du ute efter fullset, eller varför backar du?Klockhandlaren i England hade sagt att det fungerade lika bra.. jag backar! Tack för hjälpen!
Köp inte begagnade grejer från folk du inte litar på till 100 utan att ha koll på din skit.Klockhandlaren i England hade sagt att det fungerade lika bra.. jag backar! Tack för hjälpen!
Just, fast det var några år sedan..Har du gjort det?
Ad man vänder sig till?