Fint att se att den här tråden nu är inte på sitt tolfte varv. Är det någon som vet hur det ser ut med kötider på stål-Rolex?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har hört att det är stängda listorFint att se att den här tråden nu är inte på sitt tolfte varv. Är det någon som vet hur det ser ut med kötider på stål-Rolex?
Hörde att det numera finns nummerlappar att hämta i Schweiz.Jag har hört att det är stängda listor![]()
Obekräftat säkert rykte från skakigt trovärdig källa säger att det öppnat en AD på Svalbard som har allt i lager och dessutom säljer skattefritt. Bara att åka och plocka.Fint att se att den här tråden nu är inte på sitt tolfte varv. Är det någon som vet hur det ser ut med kötider på stål-Rolex?
SantiagoNån som kan tipsa om AD som har stålrolex tillgänglig?
Vill bara ha svensksåltSantiago
Ligger på hög
PremiumVill bara ha svensksålt
Nån som kan tipsa om AD som har stålrolex tillgänglig?
hmmm.. ska du köpa billigt och sälja dyrt???? Tröttsamt.Nån som kan tipsa om AD som har stålrolex tillgänglig?
![]()
Massor av Batman, populärt pga namnet.
Kryllar av de, dubbla på varje handled, alla uteserveringar.
99% av invånarna har redan en eller två.
Inga väntetider alls.
Återvänd med väskan och magen full av Rolex...
#Vinst!
#SetForLife!
#FuckingPensionKlar!
#AllaBarnenLeverGott4GenerationerIFramtiden!
/s
TröttsamtNån som kan tipsa om AD som har stålrolex tillgänglig?
Nån som kan tipsa om AD som har stålrolex tillgänglig?
Men var ska alla då fråga samma fråga om och om igen?Hur kan den här tråden, efter 130 sidor, inte ha spelat ut sin roll? Listorna är stängda, klockorna går inte att köpa till list, det är för jävligt. Facit, lås tråden.
Plötsligt vänder det!Hur kan den här tråden, efter 130 sidor, inte ha spelat ut sin roll? Listorna är stängda, klockorna går inte att köpa till list, det är för jävligt. Facit, lås tråden.
Tröttsamt
Ja det är fan inte bra med sommarlov för vissaDu måste förstå att @vaniljglass har sommarlov vilket innebär att han har möjlighet att bjuda på fler icke-önskade one liners än vanligt.
Jag var inne igår på Nymans samt Krons och skulle köpa en DJ41 åt min far och beskedet att alla listor var stängda. Trodde inte att det var en superpoppis modell...Fint att se att den här tråden nu är inte på sitt tolfte varv. Är det någon som vet hur det ser ut med kötider på stål-Rolex?
Hur kan den här tråden, efter 130 sidor, inte ha spelat ut sin roll? Listorna är stängda, klockorna går inte att köpa till list, det är för jävligt. Facit, lås tråden.
131 sidor som i princip avhandlar samma fråga, klart en del kliar sig i nacken och funderar på om inte kanske svaret redan avslöjatsVarför fortsätter du klicka in och läsa?
Varför fortsätter du klicka in och läsa?
This.131 sidor som i princip avhandlar samma fråga, klart en del kliar sig i nacken och funderar på om inte kanske svaret redan avslöjats
Lätt att vara efter klok. Om det är till någon tröst kan jag iallafall säga att du inte är ensam i båtenSålde en ett år gammal 116610 i toppskick för två somrar sen här på KS för 62 000:-. Jävlar vilken dålig tajming...
Sju års köphistorik bestående av minst tre dammodeller i ädelmetall, en hutlöst dyr LE. från Panerai eller Omega och en isad sub. Dessutom bör alla i personalen veta vad dina barn heter i mellannamn.Vem är stammis enligt AD? finns det några särskilda krav?