Milanoo
Basic
GrattisYEEESSS!!!
Ringde direkt och swishade 10% handpenning. Nu går bilen mot Göteborg!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GrattisYEEESSS!!!
Tipsaren borde få en gåva, champagne har jag hört är en fin gåva för att visa uppskattning (rätt ska vara rätt i min värld iaf)YEEESSS!!!
YEEESSS!!!
Bergströms kör inte på lista längre, så det är nog helt troligt jo.Det är väl ingen som tror detta på riktigt? Dom lär ha en lista längre än vägen Sthlm-gbg. Troligt att man random skulle ringa in en vit daytona![]()
Härligt, ska sätta upp ett tält utanför då.Bergströms kör inte på lista längre, så det är nog helt troligt jo.
Hahaha ungefär såChansen att någon på KS skulle få syn på en ny 116500 med vit tavla och skriva det här istället för köpa den direkt (vid behov donera en njure) är lika stor som att SVT skulle kritisera Greta.
Det roliga är att Bergströms troligtvis upplevde fler samtal än vanligt idag.Chansen att någon på KS skulle få syn på en ny 116500 med vit tavla och skriva det här istället för köpa den direkt (vid behov donera en njure) är lika stor som att SVT skulle kritisera Greta.
Fan vad roligt, tack vare ett forum! GrattisYEEESSS!!!
Tror han var ironisk...Fan vad roligt, tack vare ett forum! Grattis![]()
Jag tror att jag var sarkastisk, men jag är inte säkerTror han var ironisk...![]()
Vad menar du? Levereras den i juli till alla som beställde den i mars?126603 kom i mars (Basel 2019) levereras i juli till dem som beställde i mars. Pris c:a 160'. Säljs på chrono24 för 40-50' mer.
Låter precis som Rolex normalt jobbar och kommunicerar. Eller inte...Vad menar du? Levereras den i juli till alla som beställde den i mars?
Jag swishade hela summan och hämtade 20 minuter senare. Sorry.YEEESSS!!!
Exakt. Det var därför jag ställde frågan. Jag vill veta vad han menar.Låter precis som Rolex normalt jobbar och kommunicerar. Eller inte...
/B
Yo,
någon som har koll på om denna tavla går att köpa löst och vad den isåfall kostar?
Tacksam för svar!
![]()
Fuck me!!20,300€ går att beställa.
Fuck me!!
https://www.hodinkee.com/articles/rolex-sea-dweller-two-tone-steel-yellow-gold-126603-introducingVad menar du? Levereras den i juli till alla som beställde den i mars?
Sluta gnäll, det är ju ingen kötid eller du får i vart fall skriva upp dig på listan.Fuck me!!
Haha!Sluta gnäll, det är ju ingen kötid eller du får i vart fall skriva upp dig på listan.![]()
Ingen som kan bekräfta läget i Brasilien (Rio)?