När började sea-dweller med superluminova?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur gick det med detta?Hej,
Är på gång med ett inköp av en Hulk 2019. Någon som kan se om den är fejk eller inte? Kan själv inte hitta något fel.
Någon som även kanske vet vart man kan göra en trygg affär mellan Gbg- Sthlm? Gärna i en klockaffär.
Mvh Fragger
Han försvann. Med störst sannolikhet fejkHur gick det med detta?
Jag tänkte samma tanke.Han försvann. Med störst sannolikhet fejk
Hoppas det inte är hans klocka bara.
Skulle inte kalla den där borstningen för att se ut som ny men vi alla är ju olika. Så länge ägaren är nöjd![]()
Ja. Andra har gjort detInte meningen att älta detta med en ytterligare fundering, servade + polerade klockan i början på Juni. Servicen har 2 års garanti. Är det möjligt att gå tillbaka och säga att man är missnöjd med borstningen?
Frågar er för ni har större erfarenhet än mig i ämnet.
Du hade kunnat flyttat den till datejust tråden ocksåHar Rolextråden slutat fungera nu igen?
Ok! Jag tycker kanske att det är lite onödigt att samla allt som rör en viss klocktyp i en och samma tråd, men jag rättar mig i leden, inga problem!Har Rolextråden slutat fungera nu igen?
Fixas nog för en hundralapp eller två medan du hinner ta en kaffe. Jag hade inte använt den under tiden.Hejsan gott folk, idag köpte jag min första rolex och efter tag märker jag lite glapp vid spännet. Efter att farsan fifflat lite med den så åker någon sorts pin ut och nu sitter den här utan pin. Den glappar inte mer så antar att pinen som satt i var bruten eller något liknande. Vet något vad det kan kosta att laga eller om det kan vara farligt att använda medans den inte sitter i?![]()
Tack för hjälpen!!!Fixas nog för en hundralapp eller två medan du hinner ta en kaffe. Jag hade inte använt den under tiden.
Kan inte garantera priset men har haft samma och värre problem med lås som lösts med originaldelar både gratis och för en hunka på 10 minuter. Lycka till!Tack för hjälpen!!!
Tror ni på det?
Självklart fake.
Yup. Ett skämtSjälvklart fake.
Man kan ju säga såhär..Tror ni på det?
I så fall stört bearish för Rolexpriser...