skyseeker
Guld
Det enda vi kan vara helt säkra på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det enda vi kan vara helt säkra på
Blå opatinerbar vridringBlå sub no date Verkar vara en av de nya klockor som presenteras från Rolex 1 september.
Precis vaknat... var ute i danska skärgårn med ett par bekanta igår kväll,som dessutom hade besök från Holland. En av dessa i sällskapet arbetade som ingenjör på ett större företag där förfining av metaller var huvudsysslan.
Gissa om jag blev paff av herrns Skydweller! Jag fick prova den och förklarade lite om WIS klocksnack osv.
4-6 fernet-Fanta senare börjar vi prata om hans jobb varav han brister ut att förfining av urtavlor är inget man leker med! Vad menar du säger jag?
Då berättar han om sitt projekt de senaste 2 åren på nästan obegriplig Dutch/English. Vidare nämner herrn att Rolex frågat på en metall till urtavlor som ska hantera målade index! Dessvärre insåg han Instant sitt misstag tystnadplikt osv och viftade bort det lagom till avecen
Med andra ord finns det en sannolikhet i det hela att nya Submariner får målade index. Låter otroligt jag vet skulle skrivit inatt men hade inget 4G/Wifi
Återkopplar!
Här på forumet eller hur menar du?[/
Här på forumet eller hur menar du?
Ja precis, här på forumet. Förr kunde man se sport-rollar ute till försäljning var och varannan dag, nu är tillgången ytterst begränsad, är det för att potentiella säljare anser att de ej kan få det belopp de önskar i dagsläget?
Intresset finns inte där längre, ingen vill ha stålrolex. Stackarna, om de presenterar en sub med en annan färg på bezeln och ett ok urverk kommer det inte bli mycket till försäljning. Kan inte tänka mig att någon imponeras av det.
@SL96 . Ditt inlägg blev knas. Man kan ju inte förlora pengar, hur ska man ha råd att betala av krediten då?!
Det inlägget var nog ironiskt.Fast hade inte fler lagt ut sina klockor till försäljning då?
Det hoppas vi inteJag är ganska säker på att Rolex släpper en smartwatch/aktivitetsklocka 1/9.
Det som talar mot att den ”nya kermiten” är sann, är att rolex reklam är en NO date sub.Artig 41mm case når man nå også går fra 20mm til 21mm lug width, da alle må kjøpe nye gummireimer og lignende.
Det som talar mot att den ”nya kermiten” är sann, är att rolex reklam är en NO date sub.
dock rimligt att sub är 41 och Gmt 39. Inte för att jag är behagad av någon utan storlekarna i maxicase, men att det finns en skillnad.
Satan vad tråkig!
Hmmm. Jag vet inte.Jeg vil tro det kommer langt flere modeller enn hva teaser skulle antyde. Personlig tor jeg "the leak" her er fake. Men, artig
Usch!
Vill man ha en blå, hm... Inget som jag kommer att ligga sömnlös över i alla fall
Philipp Stahl har ju dock ett sjukt bra track record att pricka in nyheter så jag tror faktiskt på hans senaste ”leak” på Instagram även om jag inte är exalterad över nyheten.Det katalogutdrag på kermit som nu släppts har rätt typsnitt, är smugfotad osv. Alla rätt, men är lätt att fejka.
Han hade rätt förra året, så stor chans att han har rätt även i årPhilipp Stahl har ju dock ett sjukt bra track record att pricka in nyheter så jag tror faktiskt på hans senaste ”leak” på Instagram även om jag inte är exalterad över nyheten.