Framförallt var den snygg för att den har borstade bandhorn och helborstad länk!Den där är nog deras bästa hittills. Gillar att de tog bort kronskydden också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Framförallt var den snygg för att den har borstade bandhorn och helborstad länk!Den där är nog deras bästa hittills. Gillar att de tog bort kronskydden också.
Ja det tillför självklart också. Snygg tavla och att de dessutom använt gamla hederliga material såsom plexi och ring i bakelit. Jag har inte varit ett jättefan av Artisans tidigare modeller men den där Daytona’n moddad till vintagelook bara växer och växer när man ser till alla detaljer och material.Framförallt var den snygg för att den har borstade bandhorn och helborstad länk!
Ok, jag såg nu att den faktiskt är blå och inte svart som jag trodde! Det är helt klart eget.Riktigt snygg men det är i princip en "Paul Newman" de har gjort. Vilket är jäkligt nice men kan inte kalla det egen design.
En blå sub utan datum hoppas jag på....Det händer mer grejer.
Inget datum tyder på en sub. Jag har lite svårt att bedöma tjockleken på caset. Har varken Sub eller SD på armen idag och jag orkar inte leta bilder, men ser bakboetten inte lite tjock ut för att vara en sub?
"Out of the blue" - fasen va coolt om det faktiskt blir nåt blått! De har ju iofs redan delvis blå tavla på DSSD men jag hoppas detta blir nåt roligare.
Är det så så hoppar jag, dykare i guld går bort för min delDet blir en sub, samma case utan datum nytt verk, i vitguld med blå tavla och ring. Dvs en smurf utan datum
Haha samma. Pray for SS!Är det så så hoppar jag, dykare i guld går bort för min del
Nej, det har inte funnits tidigare. Extremt tveksam att så är fallet nu.SD? utan datum? Har det funnits tidigare?
Någon gissade på grön SD?
Satan i gatan vad tråkigt isåfall. Hypar upp det så här också kommer de med en klocka nästan ingen (i jämförelse med andra klockor) kommer att köpa...Det blir en sub, samma case utan datum nytt verk, i vitguld med blå tavla och ring. Dvs en smurf utan datum
Hahaha!Kan väl inte bli tråkigare än 2014 i alla fall. Då såg man någon dykare i teasern och folk spekulerade, så visade det sig vara en ny urtavla till Deep Sea.
Nej alltså, de kommer ju från land men man kan dyka med dem.En svart sub kommer väl också från havet?
Jag är helt klart inne på ditt spår!Jag gissar att det kommer finnas en helsvart Sub och en ny färg, samt att LV utgår.
Helblå?
Svart tavla med blått vridringsinlägg? (Dock kanske för lika svart)
Jag tror fortfarande på min tidigare gissning...No-date Sub i stål med blå-grön tavla.
Jag hade missat det här inlägget. Ser ju onekligen ut att bli en no date Sub, kanske en blå och jag tror även att de slimmar caset.Det händer mer grejer.
Inget datum tyder på en sub. Jag har lite svårt att bedöma tjockleken på caset. Har varken Sub eller SD på armen idag och jag orkar inte leta bilder, men ser bakboetten inte lite tjock ut för att vara en sub?
"Out of the blue" - fasen va coolt om det faktiskt blir nåt blått! De har ju iofs redan delvis blå tavla på DSSD men jag hoppas detta blir nåt roligare.
Utan datum dessutomOut of the Blue = Ut av det blå = betyr vel "overraskelse" egentlig - så det er nok ikke noe blått men en helt ny modell.
If something happens out of the blue, it is completely unexpected
En blå Sub skulle ju iofs vara ganska unexpected men jag är ändå tveksam.Out of the Blue = Ut av det blå = betyr vel "overraskelse" egentlig - så det er nok ikke noe blått men en helt ny modell.
If something happens out of the blue, it is completely unexpected