• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Intressant med spekulationerna om nya modeller. Förstår att majoriteten av klock-entusiaster förespråkar mindre modeller än 40 mm snarare än över 40 mm.

För mig som är storväxt är det en välkommen nyhet med eventuellt 41 mm sub.

Har försökt läsa i retroperspektiv men måste ha missat spekulationer kring vad Rolex slutar producera? Några bud? "James Cameron"?
 
När AP tog bort 15400 och ersatte den med 15500 blev ju alla (som jag har förstått det) flyttade till väntelistan på 15500...

Så då bör ju alla som väntar på en 116610 flyttas till listan för nya Suben... kanske o_O

Så har det inte funkat historiskt hos Rolex ADs utan försvinner tilldelningen av referensen så försvinner även dess lista.
 
Intressant med spekulationerna om nya modeller. Förstår att majoriteten av klock-entusiaster förespråkar mindre modeller än 40 mm snarare än över 40 mm.

För mig som är storväxt är det en välkommen nyhet med eventuellt 41 mm sub.

Har försökt läsa i retroperspektiv men måste ha missat spekulationer kring vad Rolex slutar producera? Några bud? "James Cameron"?

Förundras över både 40mm- och 41mm-lägren. Vi pratar en millimeter eller 2,5% av diametern.

Frågar dock dig som storväxt - varför skulle du föredra 41mm Sub framför 43mm SD?
 
5FFB8E46-CBC3-4976-AB18-35BAE11B9B6A.png
 
"Out of the blue" tänker att det finns en möjlighet att SD D-blue försvinner och ersätts av en annan SD. Takes på detta?
 
Kan det vara så simpelt att det bara blir en no-date SD med svart tavla?
Typiskt Rolex isf.:bored:
Kollar man på Sea dweller på Rolex hemsida så påminner den videosnutten där mycket om teasern för 1 september...
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp