Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha, jag ser knappt att det är en krona på den!
Nån med bättre syn än farbror kanske kan se om prickarna på kronan är lika stora eller olika stora? Dvs vilket material är den gjord i?
Det enda jag kan tänka mig isf är utan datum och möjligtvis annan färg.Gissningsvis lika stora. Boettlocket ser onekligen misstänkt stort ut men känns jättekonstigt att SD skulle få en förnyelse igen, känns som den minst sannolika produktreleasen imo.
Jamen varför skulle de? 43 mm kom ju typ nyss och sen den med röd text. Orimligt mycket kärlek till SD om de ploppar ut ytterligare modeller medan inget hänt för tex subben på väldigt många år. Men snart får vi vetaDet enda jag kan tänka mig isf är utan datum och möjligtvis annan färg.
Anledningen till att jag fick för mig att något kanske händer med SD är bilden någon lade upp nyss. Annars tror jag också att de gör något med Suben då det gått 10år.Jamen varför skulle de? 43 mm kom ju typ nyss och sen den med röd text. Orimligt mycket kärlek till SD om de ploppar ut ytterligare modeller medan inget hänt för tex subben på väldigt många år. Men snart får vi veta
Faktiskt!Får intrycket att Rolex verkar vilja ha större skillnader mellan modellerna, det talar emot en mindre SD, samt för en 41mm Sub.
2015 så var SD, Sub och GMT alla svarta, 40mm och hade Oysterlänk. Nu har GMT färg på bezeln och jubilee, SD är 43mm osv.
Lika stora. Dvs stål
Nån med bättre syn än farbror kanske kan se om prickarna på kronan är lika stora eller olika stora? Dvs vilket material är den gjord i?
Gamla på ett bra sätt då!En ny kermit hade varit kul och känslan säger att den kommer bli riktigt bra i 41mm med tunnare luggar. Undrar vad som händer med hulken, kommer intresset för den återgå till pre-sporthysterin? Dessa börjar onekligen kännas gamla...
Ingen vet men känns rimligare att spara explorern till nästa år. Haft två hulkar och ingen stannade särskilt länge hos mig, ser faktiskt framemot en ny kermit.Nog aldrig varit så intresserad av ett Rolex släpp tidigare. Det är ett hårt slag mot min självbild som en unik snöflinga som går min egen väg.
Även jag inbillar mig att SD får va kvar i 43 mm. Jag skrev det förut men jag tror på en vit explorer. Och jag tror på den här 41mm subben. Kermit är i min bok en grym klocka. Hulk är jag mindre road av men to each his/her own.
Jag tror den nya kermiten kommer piska den gamla tbhGamla på ett bra sätt då!
Det ska bli roligt att se faktiskt. För min egen del så föredrar jag helt klart 16610 eller äldre.Ingen vet men känns rimligare att spara explorern till nästa år. Haft två hulkar och ingen stannade särskilt länge hos mig, ser faktiskt framemot en ny kermit.
Jag tror den nya kermiten kommer piska den gamla tbh
Flat four och allt! *flämt* Visst betinger det ett visst (avsevärt?) mervärde?En ny kermit hade varit kul och känslan säger att den kommer bli riktigt bra i 41mm med tunnare luggar. Undrar vad som händer med hulken, kommer intresset för den återgå till pre-sporthysterin? Dessa börjar onekligen kännas gamla...
Skulle kunna bli bra. Lite inspirationsbilder.Jag skrev det förut men jag tror på en vit explorer.
hoppas på en kort produktion av batgirl. Galen tanke, men kanske tas bort redan i år...
Vad det gäller sub tror jag att ett nytt urverk kommer vara på plats, känns galet om de inte väller att uppdatera det..
klockan 00.01 i natt...Vilken tid sker reveal?
Vart läste du det? Brukar normalt vara kl 12.klockan 00.01 i natt...
Varför hoppas du det?hoppas på en kort produktion av batgirl. Galen tanke, men kanske tas bort redan i år...
Vad det gäller sub tror jag att ett nytt urverk kommer vara på plats, känns galet om de inte väller att uppdatera det..
Varför hoppas du det?
För att personligen tycker jag om när dem göra modeller kort tid tex 116600 som jag sparat. Marknaden blir inte ”överflödad”. Vad det gäller $ som någon annan kommenterade så är det självklart ett +.Varför hoppas du det?
Denna rackare verkar komma upp igen och igen så det är möjligt att det blir den. Men vi får se
https://www.watchpro.com/54559-2/
"Rolex will launch a black and green Oystersteel Submariner in a 41mm size on Tuesday, WatchPro has been told by a source with a reliable history of gleening inside information"