• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex som historiskt varit tätt från läckor börjar nu läcka som ett såll? Oerhört tråkigt om detta stämmer. Mer kul med överraskningar så det här borde åtgärdas.

Den är övertecknad deluxe world wide. Vrf skulle de sänka den? Den blev för övrigt en heeelt annan klocka på jubilee för mig. Jag var team BLRO länge tills jag testade BLNR i batgirl version och nu är det fan nästan så jag hellre tar den senare!
Tror inte att dem gör det, hoppas bara på det. Tycker modellen är helt klockren, grym ”vardags” klocka men även dressad. Helt korrekt, övertecknad deluxe var en bra beskrivning.

hmm
20200831.jpg

Fråga om hur Rolex AD hanterar om man skickar in beställningsintresse på 2 nyheter? Har hört max 1 intresse Per kund, men det brukade vara 2? Varierar kanske per AD och per kund? Bergströms Göteborg är min AD.

Fråga om hur Rolex AD hanterar om man skickar in beställningsintresse på 2 nyheter? Har hört max 1 intresse Per kund, men det brukade vara 2? Varierar kanske per AD och per kund? Bergströms Göteborg är min AD.
Borde väl hänga ihop med relationen i stort?? Alltså vad är du för typ av kund? Spenderar du någon mille på årsbasis får du säkert ”köa” på hur många modeller du vill?? Det är åtminstone min gissning

Välkomna till tråden där alla gillar att posta men ingen gillar att läsa vad andra har postat tidigare.

Bark & Jack påstår att det är bekräftat med ny sub?! Observera BEKRÄFTAT! Vet att han ”trott” det som många andra men nu påstår han att det är ute
EE63F74E-2368-4BCA-9879-3BF841746BE6.png

Han har nu lagt till ”These are my speculations” I texten, insåg kanske själv att det var lite för mycket clickbait :D
CB324D10-6C9C-4F58-BB24-BFD4C1714C52.png

Blå sub no date Verkar vara en av de nya klockor som presenteras från Rolex 1 september.
4EF65345-28EC-4BEC-9DC2-3B470F3DC4FA.jpeg

Artig 41mm case når man nå også går fra 20mm til 21mm lug width, da alle må kjøpe nye gummireimer og lignende. ;)
ccfc3a73c8c3768c2da150add2433e42.jpg

D051E2D6-784D-49F3-9245-903A14C95121.png

Vill man ha en blå, hm... Inget som jag kommer att ligga sömnlös över i alla fall

20200830_092006.jpg

https://www.watchpro.com/54559-2/

"Rolex will launch a black and green Oystersteel Submariner in a 41mm size on Tuesday, WatchPro has been told by a source with a reliable history of gleening inside information"

Tillbaka
Topp