Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man har kunnat beställa kommande nyheter i ett par dagar via hemsidan...det är bara klicka på nyheter....
Ett skämt, Rolex tillåter inte försäljning online. Ring eller mejla AD.Vilken hemsida?
Vilken hemsida?
Bra krav från en ny medlem...Den här tråden verkar vara officiella fjant tråden. Lås.
Själv älskar jag den här hysterin!Den här tråden verkar vara officiella fjant tråden. Lås.
Sorry men jag var bara tvungen att skoja till det lite gällande beställning.Precis, ett krav från ny medlem som behöver råd och hjälp från hjälpsamma, erfarna medlemmar.
Det är väl bara att ringa eller mejla en AD isf så får du ett hundraprocentigt svar. Lite humor har ingen dött av!Det är inte skojigt att beställa en Rolex. Det är ett skitjobb, med ständigt förändrade krav och processer från både Rolex och AD. Därför vill jag veta vad som gäller just nu för att nå mitt mål på effektivaste sätt. Behöver inte onödigt brus i sammanhanget.
Ok så alla andra ska rätta in sig efter vad du anser som ”brus”?Det är inte skojigt att beställa en Rolex. Det är ett skitjobb, med ständigt förändrade krav och processer från både Rolex och AD. Därför vill jag veta vad som gäller just nu för att nå mitt mål på effektivaste sätt. Behöver inte onödigt brus i sammanhanget.
För att vara lite seriös då så får du vända dig till en AD för att ställa dig i kö till en, givet att det går för det är inte alls självklart. Du har klart större chans om du handlat mycket från någon AD tidigare men det skadar ju inte att testa.Tråden heter Officiela Rolex Tråden. Vilken informationskvallitet tror du att man då förväntar sig när man Postar sina första posts där? Inte hadde jag väntat mig hugg från gammelgjäddor på siten.
Därför vill jag veta vad som gäller just nu för att nå mitt mål på effektivaste sätt. Behöver inte onödigt brus i sammanhanget.
Nej, tråden heter Officiella Rolextråden och inget annat. Skämt åsido, detta är ett forum och inte Wikipedia. Man får helt enkelt sortera i ”bruset” om man vill få information. Det är ju alla medlemmar som bidrar med egen kunskap och intresse. Att då som ny medlem komma in med önskemål att låsa trådar och kräva information utan att själv ha bidragit med något blir bara skrattretande.Tråden heter Officiela Rolex Tråden. Vilken informationskvallitet tror du att man då förväntar sig när man Postar sina första posts där? Inte hadde jag väntat mig hugg från gammelgjäddor på siten.
Tack för sansat svar. Det var så jag gjorde förra året när jag önskade köpa nya Batgirl. Då är det samma approach som gäller i år också.För att vara lite seriös då så får du vända dig till en AD för att ställa dig i kö till en, givet att det går för det är inte alls självklart. Du har klart större chans om du handlat mycket från någon AD tidigare men det skadar ju inte att testa.
Ja, samma visa tyvärr!Tack för sansat svar. Det var så jag gjorde förra året när jag önskade köpa nya Batgirl. Då är det samma approach som gäller i år också.
Ja åtminstone när vi snackar sportstål...Tack för sansat svar. Det var så jag gjorde förra året när jag önskade köpa nya Batgirl. Då är det samma approach som gäller i år också.
Fick du ställa dig i kö eller var den "full"?Tack för sansat svar. Det var så jag gjorde förra året när jag önskade köpa nya Batgirl. Då är det samma approach som gäller i år också.
Oyster Perpetual kan man fortfarande få tag på. 39 och 36, 34 också.Ja åtminstone när vi snackar sportstål...
Jo absolut, har själv en 36a som jag köpte utan någon väntan alls. Men professional modellerna med några avvikelserOyster Perpetual kan man fortfarande få tag på. 39 och 36, 34 också.
Explorer II frågade jag min AD om för 6-9 månader sedan och kollade om jag skulle ställa upp mig på listan. Han sa att han hade en svart inne han kunde ordna direkt om jag ville ha den (var mer intresserad av den vita). Det kan också vara så att en sådan bara råkade finnas inne utan att någon hade skrivit upp sig. Men jag vet inte.
Allt det andra verkar nästan omöjligt att få tag på.
Grymt, den är riktigt fin.Jo absolut, har själv en 36a som jag köpte utan någon väntan alls. Men professional modellerna med några avvikelser
Kolla på vår helt fantastiska innovation. Inga fler reflektioner i glaset på din Rolex! VI ÄR BÄST!Roligt om Rolex trollar oss och enda nyheten är AR på glaset
Btw vi kommer även höja listpriserna med mellan 20-30%.Kolla på vår helt fantastiska innovation. Inga fler reflektioner i glaset på din Rolex! VI ÄR BÄST!
Hahaha, ja att ingen tänkt på det förrut liksom!Kolla på vår helt fantastiska innovation. Inga fler reflektioner i glaset på din Rolex! VI ÄR BÄST!
Helt motiverat med tanke på AR!Btw vi kommer även höja listpriserna med mellan 20-30%.