Väntade 6 månader och fick hämta den första AD fick in från Rolex. Det var mitt 3e köp där 2019.Fick du ställa dig i kö eller var den "full"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väntade 6 månader och fick hämta den första AD fick in från Rolex. Det var mitt 3e köp där 2019.Fick du ställa dig i kö eller var den "full"?
Då är det säkert bara att vända dig dit igen så löser det sig säkert.Väntade 6 månader och fick hämta den första AD fick in från Rolex. Det var mitt 3e köp där 2019.
Kan vi vara överens att namnet Batgirl inte alls passar 126710 BLRO. Tycker snarare Bruce Wayne är betydligt bättre. Pepsi på jubilee blev knappast Superwoman?Tack för sansat svar. Det var så jag gjorde förra året när jag önskade köpa nya Batgirl. Då är det samma approach som gäller i år också.
Gissar på kl 12 imorgon, alternativt 0.00 inatt eftersom vi delar tidzon. Men tror på 12.Släpper de nyheterna inatt kl 24 eller vad är det som gäller?
Gissar också på 12 i morgon. Har hört att man kommer från Geneve kommer att ha en presentation för inbjudna ADs, men med tanke på Corona vet jag inte om det stämmer.Släpper de nyheterna inatt kl 24 eller vad är det som gäller?
Det är väl ändå 126710BLNR som av vissa kallas för Batgirl så jag är överens om att det inte passar 126710BLRO...Kan vi vara överens att namnet Batgirl inte alls passar 126710 BLRO. Tycker snarare Bruce Wayne är betydligt bättre. Pepsi på jubilee blev knappast Superwoman?
Vad är ens problemet med det?Kan vi vara överens att namnet Batgirl inte alls passar 126710 BLRO. Tycker snarare Bruce Wayne är betydligt bättre. Pepsi på jubilee blev knappast Superwoman?
Han äger kanske en själv och tycker kanske smeknamnet är för feminint...Vad är ens problemet med det?
My bad, naturligtvis BLNR jag menadeDet är väl ändå 126710BLNR som av vissa kallas för Batgirl så jag är överens om att det inte passar 126710BLRO...
Att jag skulle ha problem med det är väl kanske en "stretch". Äger en själv, och kallar den inget annat än GMT. Och för protokollet så har jag inga problem med att en klocka skulle anses vara feminin eller ej, även om jag inte anser den vara speciellt feminin. Tror att det var "Batman"-ägarna som ville få den att framstå som en "second best thing". Men vad vet jag.Vad är ens problemet med det?
Vart? Hos AD?Är det någon i tråden som hänger på låset imorgon?
Hos frisören.Vart? Hos AD?
Gissar att de sista de vill är att en massa folk kommer in, mailar eller ringer för att hamna på kölistan. De vet inte mer än vi gör och vet inte vilken tilldelning de får. När röken lagt sig kollar de med stammisarna, de som köpt ett par stycken och sist tittar de på vilka som visat intresse (om de orkar, hela tilldelningen är redan såld till de två första grupperna).
Ett annat alternativ är att köpa något riktigt dyrt och svårsålt och hoppas att få äran att köpa en nyhet i samma veva.
Vad ska de till frisören att göra?Hos frisören.
Eftersom Rolex har sagt att de ska vara tillgängliga för försäljning imorgon gissar jag att många kommer gå dit ändå, även om nyheterna är undanlagda.
Du tror alltså att Rolex redan skickat ut sina nyheter till tusentals ADs runt om i världen?Hos frisören.
Eftersom Rolex har sagt att de ska vara tillgängliga för försäljning imorgon gissar jag att många kommer gå dit ändå, även om nyheterna är undanlagda.
Eller så gör de bara som vanligt och håller på några och säljer resten till gråhandlare som utöver nyheterna köper mängder av damdatejusts och tvåton till listpris.Vart? Hos AD?
Gissar att de sista de vill är att en massa folk kommer in, mailar eller ringer för att hamna på kölistan. De vet inte mer än vi gör och vet inte vilken tilldelning de får. När röken lagt sig kollar de med stammisarna, de som köpt ett par stycken och sist tittar de på vilka som visat intresse (om de orkar, hela tilldelningen är redan såld till de två första grupperna).
Ett annat alternativ är att köpa något riktigt dyrt och svårsålt och hoppas att få äran att köpa en nyhet i samma veva.
Och sen jagar de privatpersoner som säljer till gråhandlare. Oh the ironyEller så gör de bara som vanligt och håller på några och säljer resten till gråhandlare som utöver nyheterna köper mängder av damdatejusts och tvåton till listpris.
Who knows?
Well.. De måste ju kunna förklara hur klockorna landar hos gråhandlarna.Och sen jagar de privatpersoner som säljer till gråhandlare. Oh the irony
Jag vet inte mer än vad de själva sagt, vågar inte tro något när det gäller RolexDu tror alltså att Rolex redan skickat ut sina nyheter till tusentals ADs runt om i världen?