• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

23DFC9C9-DF80-40DE-8C59-122A2ABEE113.jpeg

Vad är ens problemet med det?
Att jag skulle ha problem med det är väl kanske en "stretch". Äger en själv, och kallar den inget annat än GMT. Och för protokollet så har jag inga problem med att en klocka skulle anses vara feminin eller ej, även om jag inte anser den vara speciellt feminin. Tror att det var "Batman"-ägarna som ville få den att framstå som en "second best thing". Men vad vet jag.

Är det någon i tråden som hänger på låset imorgon?
Vart? Hos AD?

Gissar att de sista de vill är att en massa folk kommer in, mailar eller ringer för att hamna på kölistan. De vet inte mer än vi gör och vet inte vilken tilldelning de får. När röken lagt sig kollar de med stammisarna, de som köpt ett par stycken och sist tittar de på vilka som visat intresse (om de orkar, hela tilldelningen är redan såld till de två första grupperna).

Ett annat alternativ är att köpa något riktigt dyrt och svårsålt och hoppas att få äran att köpa en nyhet i samma veva.

Vart? Hos AD?

Gissar att de sista de vill är att en massa folk kommer in, mailar eller ringer för att hamna på kölistan. De vet inte mer än vi gör och vet inte vilken tilldelning de får. När röken lagt sig kollar de med stammisarna, de som köpt ett par stycken och sist tittar de på vilka som visat intresse (om de orkar, hela tilldelningen är redan såld till de två första grupperna).

Ett annat alternativ är att köpa något riktigt dyrt och svårsålt och hoppas att få äran att köpa en nyhet i samma veva.
Hos frisören.

Eftersom Rolex har sagt att de ska vara tillgängliga för försäljning imorgon gissar jag att många kommer gå dit ändå, även om nyheterna är undanlagda.

Vart? Hos AD?

Eller så gör de bara som vanligt och håller på några och säljer resten till gråhandlare som utöver nyheterna köper mängder av damdatejusts och tvåton till listpris.

Who knows?

Tillbaka
Topp